Gå til innhold

Homofile

Anbefalte innlegg

Gjest getting started
Skrevet

Ja, det er mye fordommer. Min homofile bror har godtatt sin legning for mange år siden og det har jeg også gjort.

Det er mange andre spesielt over en viss alder som har problemer med dette. Ser ut som de unge idag godtar mere, heldigvis. Ting tar tid, men det går framover, mye bedre nå enn for bare 10 år siden.

Gjest Signe signatur
Skrevet

Og hvis noen synes at analsex, pedofili, dyresex og sex med lik er kvalmt, er det da en fordom? Hvorfor (ikke)?

Pedofili, dyresex osv. er forbudt, og moralsk forkastelig. Hvis du syns det er kvalmt å ha analsex selv, er ikke det en fordom. Det er heller ikke en fordom mot homofile at du syns tanken på at du selv har sex med en av det samme kjønn virker kvalm.

Hvis du syns alle som noen gang har prøvd analsex og likt det, med eget eller annet kjønn er ekle og kvalme personer generelt, har du vel en liten fordom mot analsexnytere.

Men homofili er mye mer enn sex, folks sexliv får de ha for seg selv syns jeg (så fremt de ikke gjør noe ulovlig).

Gjest Maniana
Skrevet

Ja, det er mye fordommer. Min homofile bror har godtatt sin legning for mange år siden og det har jeg også gjort.

Det er mange andre spesielt over en viss alder som har problemer med dette. Ser ut som de unge idag godtar mere, heldigvis. Ting tar tid, men det går framover, mye bedre nå enn for bare 10 år siden.

Ja,en får satse på at det går fremover ;-)

Gjest Kvalitetssikring
Skrevet

Husk på at svigermødre som regel er litt "utdaterte" ;-)

Aner jeg en fordom mot svigermødre?

Skrevet

Aner jeg en fordom mot svigermødre?

Hehe, jeg har verdens flotteste svigermor, men har fått med meg at det visstnok finnes endel utdaterte svigermødre rundt omkring ;)

Gjest ttjjaaa
Skrevet

Pedofili, dyresex osv. er forbudt, og moralsk forkastelig. Hvis du syns det er kvalmt å ha analsex selv, er ikke det en fordom. Det er heller ikke en fordom mot homofile at du syns tanken på at du selv har sex med en av det samme kjønn virker kvalm.

Hvis du syns alle som noen gang har prøvd analsex og likt det, med eget eller annet kjønn er ekle og kvalme personer generelt, har du vel en liten fordom mot analsexnytere.

Men homofili er mye mer enn sex, folks sexliv får de ha for seg selv syns jeg (så fremt de ikke gjør noe ulovlig).

''Pedofili, dyresex osv. er forbudt, og moralsk forkastelig. ''

Så kriteriet for hva som er seksuell fordom avgjøres av hva homofile liker og ikke hva heterofile, pedofile, dyresex-tilhengere, sex-lik-tilhengere (sorry jeg kan ikke de fremmedordene!) liker?

Gjest Bueskytter
Skrevet

Hvorfor i helvete blander du inn dyresex i en tråd som omhandler homofili? Dyresex er ekkelt ja, men jeg tror ikke dyrenene pådrar seg traumer som et barn vil gjøre. Uansett så passer det seg ikke å snakke om dyresex i en tråd om homofili!

Gjest ttjjaaa
Skrevet

Hvorfor i helvete blander du inn dyresex i en tråd som omhandler homofili? Dyresex er ekkelt ja, men jeg tror ikke dyrenene pådrar seg traumer som et barn vil gjøre. Uansett så passer det seg ikke å snakke om dyresex i en tråd om homofili!

''Uansett så passer det seg ikke å snakke om dyresex i en tråd om homofili! – Bueskytter''

Hvorfor det? Det der tror jeg er skivebom. Mange har samme slags aversjoner mot homofili som mot dyresex. Har du fordommer mot folk som ikke deler din "smak"? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...