LillemorX Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Vet ikke helt om dette hører til dette forumet, men prøver likevel... Jeg har et lite problem med sønnen her i huset. Han er 6 år. Han var treig med å få slutta med bleie, rakk å bli 4 år før bleieslutt. Og han har hatt noen uhell på dagtid, men i all hovedsak har det egentlig gått bra. For noen uker siden ble det verre... Han begynte å bæsje på seg også, selv om doen har vært veldig tilgjengelig. Har vært veldig usikker på årsaken til dette. Han får ofte vondt i magen når han får i seg vanlig melk, så jeg unngår dette. Da haster det også med å komme seg på do, virker det som... Uansett... dette kan skje opptil flere ganger om dagen, og jeg har prøvet å oppmuntre han til å gå på do oftere, men virker litt som om han vegrer seg. Han har også to eldre søsken, har tenkt litt på om det kan være for å få oppmerksomhet? Hvis noen har noen erfaringer eller gode tips til meg ang dette, og hvordan det går an å få en slutt på dette, så mottas det med stor takk! Er både slitsomt for meg og faren, men jeg er også urolig for at det kan skje på skolen og at han kan bli mobbet eller få andre problemer også. Vil nødig begynne med bleier igjen, det blir for lettvint.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.