Gå til innhold

Kino - en dyr fornøyelse!

Spirello

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Vi tar alltid med godteri på kino. Det kalles barneoppdragelse. Da ser snuppa at vi får mye mer for pengene i en vanlig butikk + micro-poppcorn:-)

''Vi tar alltid med godteri på kino. Det kalles barneoppdragelse.''

Våre to små får ikke (eller sjelden) godteri på kino. Det kalles også barneoppdragelse ;P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• kosen

8

• Spirello

7

• Lillemus

6

• pusi

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra

Kino er egentlig kjempedyrt. Nå går vi ikke så ofte, men de gangenen vi gjør det kjøper v i inn godis på forhånd. Mor har en STOR veske den dagen og smugler inn godteriet for på kinoen i vår by er det ikke lov med medbrakt godis og drikke. Det syns jeg egentlig er ganske drøyt. Snuppa går på kino ca en gagn annenhver mnd med venner og har da med seg godis i egen veske.

''Mor har en STOR veske den dagen og smugler inn godteriet for på kinoen i vår by er det ikke lov med medbrakt godis og drikke. Det syns jeg egentlig er ganske drøyt.''

Ja, det var temmelig drøyt, en skulle nesten ikke tro det var lov, dersom det er lov å nyte godteri og drikke som er kjøpt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Vi tar alltid med godteri på kino. Det kalles barneoppdragelse.''

Våre to små får ikke (eller sjelden) godteri på kino. Det kalles også barneoppdragelse ;P.

Det fungerer også:-) (Muligens enda bedre....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at det er dyrt, men vi så samme film uten 3D, det kostet 50 kr. pr. pers.

Jeg så at de sendte den i 3D, men så ingen vits i å betale Kr. 80 ekstra for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kinodamå

Jeg så at de sendte den i 3D, men så ingen vits i å betale Kr. 80 ekstra for det.

Kino til 50 kr pr pers kan man bare drømme om her jeg bor. Middels stor by med meget godt filmtilbud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Det er sjelden vi er på kino, og ja, det er dyrt! Vi var faktisk på "Se opp" her om dagen - morsom film!

''Vi var faktisk på "Se opp" her om dagen - morsom film!

''

Enig! Ofte er barnefilmer kjedelige (for meg), men denne var fornøyelig for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Vi så se opp i helga. Vi så den som 3D.

Da kostet billettene 130 pr pers, voksen som barn.

Hvis vi ikke skulle valgt 3D versjon ville voksenbillett kostet 90,- og barnebillett 80,-

Det er lenge siden kinobillettene kostet 50,- her i området

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50,-? Her er normalpris på barnefilmer 75,- og på voksen er det 85-95,- som er gjengs pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en kinotur er ikke lenger noe man kan gjøre på impuls hvis man ikke har svært god råd.... Ihvertfall ikke når man er en familie på 4..

Her i området (nær Oslo) koster en kinobillett 100 kr. Og hvis man vil bestille billetter på nettet på forhånd, så er det faktisk DYRERE fordi man i tillegg må betale et formidlingsgebyr....

De sjeldne gangene vi går på kino, kjøper vi brus og godteri i dagligvare butikk istedet for i "kino-kiosken"

Det sparer vi nok endel penger på. Men allikevel koster et kinobesøk fort 600 kr for en familie på 4 personer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi så se opp i helga. Vi så den som 3D.

Da kostet billettene 130 pr pers, voksen som barn.

Hvis vi ikke skulle valgt 3D versjon ville voksenbillett kostet 90,- og barnebillett 80,-

Det er lenge siden kinobillettene kostet 50,- her i området

Kino1 i Sandvika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50,-? Her er normalpris på barnefilmer 75,- og på voksen er det 85-95,- som er gjengs pris.

Kino1 i Sandvika, og Sandvika er en større by en Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kino1 i Sandvika, og Sandvika er en større by en Trondheim.

Sandvika er en del av Oslo ifølge SSB, men ga seg selv bystatus i 2003, men ettersom den ikke har noen geografisk avgrensning er det vanskelig å oppgi både km2 og befolkningstall. Har neppe 150.000 innbyggere. Men det spiller ingen rolle for meg. :o) Jeg skal ikke flytte dit uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Kino1 i Sandvika.

Det var merkelig at det kostet 50,- Når var dette? For hvis du sjekker priser på nettet så koster SE OPP (vanlig versjon - altså IKKE 3D) 75,- for både voksen og barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var merkelig at det kostet 50,- Når var dette? For hvis du sjekker priser på nettet så koster SE OPP (vanlig versjon - altså IKKE 3D) 75,- for både voksen og barn.

På tirsdag i høstferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandvika er en del av Oslo ifølge SSB, men ga seg selv bystatus i 2003, men ettersom den ikke har noen geografisk avgrensning er det vanskelig å oppgi både km2 og befolkningstall. Har neppe 150.000 innbyggere. Men det spiller ingen rolle for meg. :o) Jeg skal ikke flytte dit uansett.

Fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

På tirsdag i høstferien.

Var kanskje noe ekstra tilbud pga høstferien da. Ser nå iallefall at billettene koster 75,- der denne uka. Bortsett fra Cinema Paradiso som koster 90,-

Men vår kino her hjemme hadde også rimeligere billetter på dagtid i forrige uke - men vi måtte gå i helga til full pris fordi jeg jobbet hele uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...