Gjest middag til i morgen... Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 er det noen som har forslag til en enkel middag som vi kan servere i morgen når vi får besøk av moren og søsteren til svigermor??? ikke noe innviklet, men noe enkelt og godt..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Lasagne med baguetter og salat. Gryterett. Taco - folk plukker selv hva de ønsker.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppola Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Kjøttboller, salat, tzatsiki, brød,= enkelt, godt, alle kan spise det og ikke minst kalorifattig og sundt! Ha en fin middag:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frudolén Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Medisterkaker med kålstuing. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusseline Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Grillet kylling med salat og ris. Stekt laks med brokkoli og ris. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Igår kom vi fra hyttetur, trøtte og slitne. Vi trengte noe kjapt og godt, så jeg helte to poser frosne grønnsaker (selskapsblanding?) i en kjele og dekte det med vann. Deretter hadde jeg i kjøttbuljongterninger, litt salt, pepper og chilipulver (en hel chili oppi gir også god smak, men ta den ut på slutten av koketida). Dette småkokte jeg i ca 10 minutter og serverte flatbrød ved siden av. Idag tar vi restene av suppa, og jeg baker grove rundstykker til, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majas mamma Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Spaghetti med dolmiosaus, og revet ost på toppen. Enkelt og godt og lettvindt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Igår kom vi fra hyttetur, trøtte og slitne. Vi trengte noe kjapt og godt, så jeg helte to poser frosne grønnsaker (selskapsblanding?) i en kjele og dekte det med vann. Deretter hadde jeg i kjøttbuljongterninger, litt salt, pepper og chilipulver (en hel chili oppi gir også god smak, men ta den ut på slutten av koketida). Dette småkokte jeg i ca 10 minutter og serverte flatbrød ved siden av. Idag tar vi restene av suppa, og jeg baker grove rundstykker til, *Urk* kan det der virkelig bli godt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 *Urk* kan det der virkelig bli godt? Ja, hvorfor ikke? Det er selvsagt best når suppa lages fra grunnen av, men da blir det jo ingen lettvint middag Jeg syntes suppa ble kjempegod (litt usikker på om grønnsaksblandingen er "selskapsblanding", men var iallefall brokkoli, blomkål, gulerøtter og kålrot i den) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ja, hvorfor ikke? Det er selvsagt best når suppa lages fra grunnen av, men da blir det jo ingen lettvint middag Jeg syntes suppa ble kjempegod (litt usikker på om grønnsaksblandingen er "selskapsblanding", men var iallefall brokkoli, blomkål, gulerøtter og kålrot i den) Har jo ikke smakt den, kanskje er den nydelig, men hovedingredienser frossengrønnsaker og buljong gir meg ikke gode assosiasjoner *S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Et spann eller to med Sodd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ja, hvorfor ikke? Det er selvsagt best når suppa lages fra grunnen av, men da blir det jo ingen lettvint middag Jeg syntes suppa ble kjempegod (litt usikker på om grønnsaksblandingen er "selskapsblanding", men var iallefall brokkoli, blomkål, gulerøtter og kålrot i den) Bare grønnsaksblanding og buljong? Ikke poteter eller kjøtt av noe slag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hvor enkelt skal det være? Kyllingfileter i ovn kan jo tilberedes på ulike enkle vis, og blir veldig godt med ris og salat. Samme med laksefilet. Enda enklere er pasta med blåost- og skinkesaus. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har jo ikke smakt den, kanskje er den nydelig, men hovedingredienser frossengrønnsaker og buljong gir meg ikke gode assosiasjoner *S* Hehe.. veldig enig der. Poteter så den tykner litt, og kasnkje pølsebiter gir god smak. Men men.. skal aldri si aldri.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Sodd selvsagt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Kjøttkaker :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Bare grønnsaksblanding og buljong? Ikke poteter eller kjøtt av noe slag? Sikkert best med poteter og kjøtt i, men som sagt hadde vi dårlig tid - og det ble godt allikevel Hadde endel pepper, chilipepper og oregano i også. Sterkt og godt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har jo ikke smakt den, kanskje er den nydelig, men hovedingredienser frossengrønnsaker og buljong gir meg ikke gode assosiasjoner *S* Hehe, skal ikke være uenig i det. Jeg advarte ungene på forhånd, men vi alle ble gledelig overraska over smaken 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.