Mistera Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har vært forkjølet i noen uker nå, fikk den to ganger med en ukes mellomrom. Nå etter at jeg begynner å blir frisk igjen har jeg en ekkel smak i kjeften. Det er samme smaken som jeg har hatt de siste 3 uken jeg har vært syk, men nå går den ikke bort... jeg har forsøkt alt mulig tilogmed gurglet saltvann, sukkervann, vann med eddik Natron alle mulige sterke saker, pusset og shinet hele munnen... Smaken ligger helt nedi halsen, ikke i selve munnen... Hva er neste steg? Blir gal av den smaken! 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Verkepropper i mandlene? Klem dem ut. Skikkelig ekkelt, men det går over. 0 Siter
Mistera Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Skrevet 5. oktober 2009 Verkepropper i mandlene? Klem dem ut. Skikkelig ekkelt, men det går over. men... jeg har ikke mandler lengre tok dem bort i 7 klasse... og hvordan "når" jeg dem da? helt nede i halsen 0 Siter
Spirello Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 men... jeg har ikke mandler lengre tok dem bort i 7 klasse... og hvordan "når" jeg dem da? helt nede i halsen Ta dobørste og røst opp i halsen 0 Siter
Gjest Guroen Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Betyr nok at viruset henger litt igjen fortsatt. Gi det noen dager/en uke til du, så går det nok bort av seg selv! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Kjøp zinkoral på apoteket. Disse hjalp iallefall helt utrolig godt på den ene datteren min når hun hadde tatt mandlene og det stinka av munnen hennes i flere uker etterpå! 0 Siter
Mistera Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Skrevet 8. oktober 2009 Betyr nok at viruset henger litt igjen fortsatt. Gi det noen dager/en uke til du, så går det nok bort av seg selv! Du hadde rett Smaken dro helt av seg selv:) takk og lov for den var vond altså! Deili å kunne nyte en kopp te eller en brødskive uten at den smakte blerk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.