Gå til innhold

Vaksine til 2.klassinger *hehe*

Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Guttungen er overbevist om at sprøyta er på størrelse med et balltre ;-) Han jabber uten stans nå, og lurer på om han vil overleve vaksinen i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke disse skremselshistoriene gitt seg enda? Slik har det bestandig vært, og BCG-vaksinen var vel den verste av alle - nesten alle døde jo nærmest av den;-)

Det er moro å se barna når de faktisk skal få sprøyta, hvor bagatellmessig det faktisk blir i forhold til hva de har giret seg opp til å tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tatjana

Huff da ;-).

Jeg husker da jeg gikk 8. klasse og vi skulle få røde hunder-vaksine. Jeg grudde meg så skrekkelig! Og så gikk jeg i D-klassa, så vi fikk den langt utpå dagen. Og jentene i C-klassa skremte oss opp med de verste historiene: Helsesøster hadde så tjukke og butte nåler i sprøytene at hun måtte bruke skikkelig med krefter og nærmest ta fart for å få den inn i armen. Vi var helt bleke hele gjengen da vi gikk for å få den vaksina... Men det var jo ikke så ille!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke disse skremselshistoriene gitt seg enda? Slik har det bestandig vært, og BCG-vaksinen var vel den verste av alle - nesten alle døde jo nærmest av den;-)

Det er moro å se barna når de faktisk skal få sprøyta, hvor bagatellmessig det faktisk blir i forhold til hva de har giret seg opp til å tro.

Min eldste er sur fordi BCG-vaksinen er utgående. Hun mener bestemt at lillebroren burde gått gjennom den :-|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min eldste er sur fordi BCG-vaksinen er utgående. Hun mener bestemt at lillebroren burde gått gjennom den :-|

*hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fortsatt det er litt rart at hele klassen vår overlevde BCG-vaksinen. Vi hadde jo grudd oss i flere år før vi fikk den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*he he* Ja, jeg husker at det var voldsomt med skrekkhistorier rundt BCG-vaksinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...