Lotte :o) Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Guttungen er overbevist om at sprøyta er på størrelse med et balltre ;-) Han jabber uten stans nå, og lurer på om han vil overleve vaksinen i morgen... 0 Siter
Bookworm Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Har ikke disse skremselshistoriene gitt seg enda? Slik har det bestandig vært, og BCG-vaksinen var vel den verste av alle - nesten alle døde jo nærmest av den;-) Det er moro å se barna når de faktisk skal få sprøyta, hvor bagatellmessig det faktisk blir i forhold til hva de har giret seg opp til å tro. 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Huff da ;-). Jeg husker da jeg gikk 8. klasse og vi skulle få røde hunder-vaksine. Jeg grudde meg så skrekkelig! Og så gikk jeg i D-klassa, så vi fikk den langt utpå dagen. Og jentene i C-klassa skremte oss opp med de verste historiene: Helsesøster hadde så tjukke og butte nåler i sprøytene at hun måtte bruke skikkelig med krefter og nærmest ta fart for å få den inn i armen. Vi var helt bleke hele gjengen da vi gikk for å få den vaksina... Men det var jo ikke så ille! :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg tror det enda hver gang jeg skal ta en vaksine ;-) *pyse* 0 Siter
laban Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Har ikke disse skremselshistoriene gitt seg enda? Slik har det bestandig vært, og BCG-vaksinen var vel den verste av alle - nesten alle døde jo nærmest av den;-) Det er moro å se barna når de faktisk skal få sprøyta, hvor bagatellmessig det faktisk blir i forhold til hva de har giret seg opp til å tro. Min eldste er sur fordi BCG-vaksinen er utgående. Hun mener bestemt at lillebroren burde gått gjennom den :-| 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Skrevet 5. oktober 2009 Min eldste er sur fordi BCG-vaksinen er utgående. Hun mener bestemt at lillebroren burde gått gjennom den :-| *hehe* 0 Siter
frosken Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg synes fortsatt det er litt rart at hele klassen vår overlevde BCG-vaksinen. Vi hadde jo grudd oss i flere år før vi fikk den! 0 Siter
morsan Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Har ikke disse skremselshistoriene gitt seg enda? Slik har det bestandig vært, og BCG-vaksinen var vel den verste av alle - nesten alle døde jo nærmest av den;-) Det er moro å se barna når de faktisk skal få sprøyta, hvor bagatellmessig det faktisk blir i forhold til hva de har giret seg opp til å tro. *he he* Ja, jeg husker at det var voldsomt med skrekkhistorier rundt BCG-vaksinen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.