Lotte :o) Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Guttungen er overbevist om at sprøyta er på størrelse med et balltre ;-) Han jabber uten stans nå, og lurer på om han vil overleve vaksinen i morgen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har ikke disse skremselshistoriene gitt seg enda? Slik har det bestandig vært, og BCG-vaksinen var vel den verste av alle - nesten alle døde jo nærmest av den;-) Det er moro å se barna når de faktisk skal få sprøyta, hvor bagatellmessig det faktisk blir i forhold til hva de har giret seg opp til å tro. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Huff da ;-). Jeg husker da jeg gikk 8. klasse og vi skulle få røde hunder-vaksine. Jeg grudde meg så skrekkelig! Og så gikk jeg i D-klassa, så vi fikk den langt utpå dagen. Og jentene i C-klassa skremte oss opp med de verste historiene: Helsesøster hadde så tjukke og butte nåler i sprøytene at hun måtte bruke skikkelig med krefter og nærmest ta fart for å få den inn i armen. Vi var helt bleke hele gjengen da vi gikk for å få den vaksina... Men det var jo ikke så ille! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg tror det enda hver gang jeg skal ta en vaksine ;-) *pyse* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har ikke disse skremselshistoriene gitt seg enda? Slik har det bestandig vært, og BCG-vaksinen var vel den verste av alle - nesten alle døde jo nærmest av den;-) Det er moro å se barna når de faktisk skal få sprøyta, hvor bagatellmessig det faktisk blir i forhold til hva de har giret seg opp til å tro. Min eldste er sur fordi BCG-vaksinen er utgående. Hun mener bestemt at lillebroren burde gått gjennom den :-| 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hi, hi 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Min eldste er sur fordi BCG-vaksinen er utgående. Hun mener bestemt at lillebroren burde gått gjennom den :-| *hehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg synes fortsatt det er litt rart at hele klassen vår overlevde BCG-vaksinen. Vi hadde jo grudd oss i flere år før vi fikk den! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har ikke disse skremselshistoriene gitt seg enda? Slik har det bestandig vært, og BCG-vaksinen var vel den verste av alle - nesten alle døde jo nærmest av den;-) Det er moro å se barna når de faktisk skal få sprøyta, hvor bagatellmessig det faktisk blir i forhold til hva de har giret seg opp til å tro. *he he* Ja, jeg husker at det var voldsomt med skrekkhistorier rundt BCG-vaksinen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.