Gjest Elextra Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Får barna egne joggesko til utetrening (skitrening før snø), eller brukes joggeskoene som de bruker på skolen? Jada, ikke så stort spørsmål, men lurer likevel litt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Joggesko er bra. Bør være goretex, eller litt værbestandig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1254761877' post='4224965] Joggesko er bra. Bør være goretex, eller litt værbestandig. Ja, jeg mener jo joggesko, og barna har allerede Gore-Tex sko til skolebruk, men lurer altså på om han kanskje bør ha et eget par sko til trening. Har ikke hatt det til trening tidligere. Uansett fint med innspill, da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ja, jeg mener jo joggesko, og barna har allerede Gore-Tex sko til skolebruk, men lurer altså på om han kanskje bør ha et eget par sko til trening. Har ikke hatt det til trening tidligere. Uansett fint med innspill, da Nei, jeg synes ikke det er nødvendig med et eget par til trening. Sesongen der er kort, og de vanlige joggeskoene duger, så lenge barna er under ti år, og ikke driver mengdetrening. Vart det likar no? ;-p 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Når de ikke er helt små lenger, så har jeg inntrykk av at de har utallige par med treningssko til ulike aktiviteter. De har løpesko, håndballsko, fotballsko i ulike varianter, skatesko, skisko, slåslåmstøvler, snowboardstøvler osv. Lurer på om foreldre flest må utvide boligene sine for å få plass til alt sammen...*s* Litt mer seriøst; jeg mener det kommer an på kvaliteten på de "joggeskoene" de har som brukes i hverdagen. De bør ha relativt gode løpesko, og ikke bare sko som ligner på joggesko. *har en dag hvor jeg liker å utsette det jeg egentlig skal gjøre og velger derfor å svare litt her og der...* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1254762530' post='4224975] Nei, jeg synes ikke det er nødvendig med et eget par til trening. Sesongen der er kort, og de vanlige joggeskoene duger, så lenge barna er under ti år, og ikke driver mengdetrening. Vart det likar no? ;-p Jepp - takk for svar :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Når de ikke er helt små lenger, så har jeg inntrykk av at de har utallige par med treningssko til ulike aktiviteter. De har løpesko, håndballsko, fotballsko i ulike varianter, skatesko, skisko, slåslåmstøvler, snowboardstøvler osv. Lurer på om foreldre flest må utvide boligene sine for å få plass til alt sammen...*s* Litt mer seriøst; jeg mener det kommer an på kvaliteten på de "joggeskoene" de har som brukes i hverdagen. De bør ha relativt gode løpesko, og ikke bare sko som ligner på joggesko. *har en dag hvor jeg liker å utsette det jeg egentlig skal gjøre og velger derfor å svare litt her og der...* Har tenkt omtrent som du, men syntes de andre barna så ut til å ha "ordentlige" joggesko. Sønnen min har type Geox Gore-Tex, som sikkert funker bra å løpe med for et barn, men som ikke akkurat har "løpesåle" à la Nike eller Asics. Frykter også at skoene vil stinke, da han har anlegg for fotsvette :#. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Når de ikke er helt små lenger, så har jeg inntrykk av at de har utallige par med treningssko til ulike aktiviteter. De har løpesko, håndballsko, fotballsko i ulike varianter, skatesko, skisko, slåslåmstøvler, snowboardstøvler osv. Lurer på om foreldre flest må utvide boligene sine for å få plass til alt sammen...*s* Litt mer seriøst; jeg mener det kommer an på kvaliteten på de "joggeskoene" de har som brukes i hverdagen. De bør ha relativt gode løpesko, og ikke bare sko som ligner på joggesko. *har en dag hvor jeg liker å utsette det jeg egentlig skal gjøre og velger derfor å svare litt her og der...* "Slåslåmstøvler" var nytt for meg, men ellers har du helt rett. Spesielt kjenner jeg igjen det med "fotballsko i ulike varianter". Og alle skal være nøyaktig passe store, for å sitte ordentlig. Det med plassproblemene stemmer også :-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 "Slåslåmstøvler" var nytt for meg, men ellers har du helt rett. Spesielt kjenner jeg igjen det med "fotballsko i ulike varianter". Og alle skal være nøyaktig passe store, for å sitte ordentlig. Det med plassproblemene stemmer også :-)) Kremmt... det gikk kanskje litt fort det der....*s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blanke ark Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Gore.-tex joggesko. Når de er nye brukes de både på skole og på trening. Men når den våte, gjørmete høsten slår til, så går det ikke lang tid før skoene får stempelet "treningssko". Og det er jeg som definerer, ungene kunne sikkert ha gått hele høsten med de skitne og tildels illeluktende skoene på skolen også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Min har brukt sine vanlige joggesko som han bruker ellers også. Som regel har han fått et par vanntette joggesko på høsten som han bruker både på skolen og til trening og så har han et par som ikke er vanntette som han bytter med etter vær- og føreforhold. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Min har brukt sine vanlige joggesko som han bruker ellers også. Som regel har han fått et par vanntette joggesko på høsten som han bruker både på skolen og til trening og så har han et par som ikke er vanntette som han bytter med etter vær- og føreforhold. Ok, takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.