Mary Poppins Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Noen som skal på en av forestillinge til helgen? Og er det noen som har vært på Cirque de Soleil før? Jeg gleder meg som en unge!!! Har alltid hatt lyst til å se showet men aldri hatt muligheten! Dette blir en kjempe opplevelse, det er jeg sikker på :-) 0 Siter
Gjest frudolén Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Har ikke vært der, men gubbeluren tok en tur på ettersønda'n. Anbefales. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Skrevet 6. oktober 2009 Har ikke vært der, men gubbeluren tok en tur på ettersønda'n. Anbefales. "men gubbeluren tok en tur på ettersønda'n" Hmm det er jo nå til helgen? 0 Siter
Gjest frudolén Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 "men gubbeluren tok en tur på ettersønda'n" Hmm det er jo nå til helgen? Nei, ettersønda'n er manda'n det. Eller tidlig tirsdag om du vil. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Skrevet 6. oktober 2009 Nei, ettersønda'n er manda'n det. Eller tidlig tirsdag om du vil. ? Ok men Cirque Du Soleil har ikke vært enda.. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 ? Ok men Cirque Du Soleil har ikke vært enda.. Tror denne frudolen er det samme trollet som visse andre her. 0 Siter
morsan Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Tror denne frudolen er det samme trollet som visse andre her. Apropos troll: Har det vært mye trolling her i dag? Jeg svarte i en tråd i morges, men nå er den slettet. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Skrevet 6. oktober 2009 Tror denne frudolen er det samme trollet som visse andre her. Tror nok det jeg også gitt.. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Apropos troll: Har det vært mye trolling her i dag? Jeg svarte i en tråd i morges, men nå er den slettet. Hvilken tråd var det? *Nysgerrigpetra* 0 Siter
morsan Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Hvilken tråd var det? *Nysgerrigpetra* Fant den igjen;-) Jeg tok feil;-) 0 Siter
Gjest frudolén Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 ? Ok men Cirque Du Soleil har ikke vært enda.. Hmm. Da lurer jeg på hva gubbeluren har drevet med. 0 Siter
Gjest frudolén Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Tror denne frudolen er det samme trollet som visse andre her. Hvem da? 0 Siter
Gjest frudolén Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Tror denne frudolen er det samme trollet som visse andre her. Mesteparten av innleggene på DOL kan nok regnes som trolling. Det er nok en 5-10 personer, som hver har 15-20 nick, som står for 80% av innleggene. Trur eg. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Apropos troll: Har det vært mye trolling her i dag? Jeg svarte i en tråd i morges, men nå er den slettet. Aner ikke. Har ikke fulgt med så mye her i dag jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.