Gjest Prince opplevse Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Nå er klokken snart 8 og jeg kan kjøpe meg Prince. 0 Siter
Gjest MedicNerd Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Sånn var jeg også hehehe. Nå har jeg slutta å røyke og er glad jeg slipper det stresset der ;-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Sigaretter er jeg ikke glad i.. Mye bedre med vanlig tobakk. ;p 0 Siter
Gjest Prince opplevse Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Sigaretter er jeg ikke glad i.. Mye bedre med vanlig tobakk. ;p Kan ikke si jeg savner min brune langfinger da. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Kan ikke si jeg savner min brune langfinger da. Hehe, du kan jo kjøpe hylster. Eller winner tip. ;p 0 Siter
Gjest Prince experience Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Hehe, du kan jo kjøpe hylster. Eller winner tip. ;p Sant det, men det er litt bestemoraktig synes jeg. Da snuser jeg heller. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Sant det, men det er litt bestemoraktig synes jeg. Da snuser jeg heller. Snus, det liker jeg ikke.. Men skrå kan være godt. :0) 0 Siter
Gjest Prince experience Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Snus, det liker jeg ikke.. Men skrå kan være godt. :0) Skrå tygger du? Har aldri forsøkt det, men så er jeg ikke en sjømann heller. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Skrå tygger du? Har aldri forsøkt det, men så er jeg ikke en sjømann heller. Nei , jeg pleier ikke gjøre det. Hehe! Men jag har prøvd noen ganger, lenge siden. Smakte godt det. Hadde en med lakrissmak. :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.