Gå til innhold

Beskjed fra qxl?

Anbefalte innlegg

Gjest Lanopiken
Skrevet

Er på jakt etter noen spesielle ting som er på qxl av og til. Noen som veit om det går an å få beskjed på mail når det legges ut der?

Skrevet

Jeg benytter ikke qxl, men finn.no har iallfall en mulighet for å "abonnere" på epost-varsling når annonser inneholdende et bestemt ord dukker opp, og jeg ville blitt svært overrasket hvis ikke også qxl har noe tilsvarende.

Hvis du går inn på qxl.no og ser nedover menyen på venstre side, der det står "hovedkategorier" - under den står "Vil du være første til å motta..." Antar du bør klikke på den og så følge instruksjonene.

Gjest Lanopiken
Skrevet

Jeg benytter ikke qxl, men finn.no har iallfall en mulighet for å "abonnere" på epost-varsling når annonser inneholdende et bestemt ord dukker opp, og jeg ville blitt svært overrasket hvis ikke også qxl har noe tilsvarende.

Hvis du går inn på qxl.no og ser nedover menyen på venstre side, der det står "hovedkategorier" - under den står "Vil du være første til å motta..." Antar du bør klikke på den og så følge instruksjonene.

Takk for tips, men jeg fant ikke det jeg var ute etter.

Skrevet

Takk for tips, men jeg fant ikke det jeg var ute etter.

Mener du at du ikke fant ut hvordan du kan få beskjed i fremtiden om vare X, eller at du ikke fant var X der nå.

Gjest Lanopiken
Skrevet

Mener du at du ikke fant ut hvordan du kan få beskjed i fremtiden om vare X, eller at du ikke fant var X der nå.

Fant ikke ut at man kan få beskjed om at vare x blir lagt ut. at vare x er der nå er det jo bare å søke etter. :)

Gjest Lanopiken
Skrevet

Jeg tror ikke det finnes men har savnet det samme.

Fant ut nå at det finnes. Gå inn på favoritter og opprett en søkeagent.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...