Gjest Lanopiken Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Er på jakt etter noen spesielle ting som er på qxl av og til. Noen som veit om det går an å få beskjed på mail når det legges ut der? 0 Siter
morsan Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg benytter ikke qxl, men finn.no har iallfall en mulighet for å "abonnere" på epost-varsling når annonser inneholdende et bestemt ord dukker opp, og jeg ville blitt svært overrasket hvis ikke også qxl har noe tilsvarende. Hvis du går inn på qxl.no og ser nedover menyen på venstre side, der det står "hovedkategorier" - under den står "Vil du være første til å motta..." Antar du bør klikke på den og så følge instruksjonene. 0 Siter
Gjest Lanopiken Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg benytter ikke qxl, men finn.no har iallfall en mulighet for å "abonnere" på epost-varsling når annonser inneholdende et bestemt ord dukker opp, og jeg ville blitt svært overrasket hvis ikke også qxl har noe tilsvarende. Hvis du går inn på qxl.no og ser nedover menyen på venstre side, der det står "hovedkategorier" - under den står "Vil du være første til å motta..." Antar du bør klikke på den og så følge instruksjonene. Takk for tips, men jeg fant ikke det jeg var ute etter. 0 Siter
mosj Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg tror ikke det finnes men har savnet det samme. 0 Siter
morsan Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Takk for tips, men jeg fant ikke det jeg var ute etter. Mener du at du ikke fant ut hvordan du kan få beskjed i fremtiden om vare X, eller at du ikke fant var X der nå. 0 Siter
Gjest Lanopiken Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Mener du at du ikke fant ut hvordan du kan få beskjed i fremtiden om vare X, eller at du ikke fant var X der nå. Fant ikke ut at man kan få beskjed om at vare x blir lagt ut. at vare x er der nå er det jo bare å søke etter. 0 Siter
Gjest Lanopiken Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg tror ikke det finnes men har savnet det samme. Fant ut nå at det finnes. Gå inn på favoritter og opprett en søkeagent. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.