Gå til innhold

Ujevne bryst - hva kan gjøres?

Anbefalte innlegg

Gjest jentaHenta...
Skrevet

Jeg ble nettopp 30, og de siste par årene så har det ene brystet sunket litt i forhold til det andre brystet - så de ser litt ujevne ut.

Jeg har vært flink å bruke bh hele livet mitt, men ikke når jeg sover da. Størrelsen er 80b.

Hva kan gjøres for å rette opp det ene brystet slik at de ser like ut?

Kremer? Operasjon?

Gjest Brystusymmatri
Skrevet

Det er bare sånn vi kvinner er! Jeg har alltid hatt to ulike bryst og har bare lært meg å akseptere at sånn er jeg skapt.

Har flere venninner som både alltid har hatt eller som kan fortelle at de føler de har fått mer ujevne bryster etter hvert. Vi er 28-35 år gamle. Selv er jeg 29.

Synd at vi kvinner aldri skal vokse av oss og være usikre på kroppen vår og være redde for å skille oss ut.

Gjest imzedimze
Skrevet

Jeg vil anbefale å sove med BH også, det har jeg gjort siden jeg begynte med BH da jeg var 14, og mine er faste og fine fremdeles, har 75 F

Skrevet

Jeg vil anbefale å sove med BH også, det har jeg gjort siden jeg begynte med BH da jeg var 14, og mine er faste og fine fremdeles, har 75 F

Er det virkelig mulig å ha naturlig faste bryster i den størrelsen?

Skrevet

Huff sove meg bh er bare plagsomt - jeg har forsøkt men klarer det rett og slett ikke...

Skrevet

Sove med BH?? Æsj...da tror jeg heller jeg hadde foretrukket hengepupper ;) Om natta orker jeg ikke "tvangstrøyer" ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Sove med BH?? Æsj...da tror jeg heller jeg hadde foretrukket hengepupper ;) Om natta orker jeg ikke "tvangstrøyer" ;)

Ikke jeg heller, og jeg kan ikke forstå at BH om natten gjør underverker for bystens fasthet; tyngdekraften kan jo ikke gjøre så mye ugagn når man ligger horisontalt.

Skrevet

Ikke jeg heller, og jeg kan ikke forstå at BH om natten gjør underverker for bystens fasthet; tyngdekraften kan jo ikke gjøre så mye ugagn når man ligger horisontalt.

Tror jeg sier meg enig i det. Eneste gangene jeg har sovet med BH var når jeg var gravid og begynte å lekke, samt når jeg amma (også pga lekkasje). Skikkelig deilig å slippe BH-styr på natta :)

Gjest størrelsen
Skrevet

Ved 75F trenger man kanskje å sove md BH. Ved 80b (som er det jeg selv også bruker) trenger man overhodet ikke det. 80b er ikke akkurat noen kjempedigre greier.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg sover med BH. Syns det er mye mer behagelig enn uten.

Skrevet

Jeg sover med BH. Syns det er mye mer behagelig enn uten.

Jeg tror kanskje de med store bryster synes det er mest behagelig å sove med BH?

Mine bryster (75B) kvalifiserer ikke til å være "i veien" i det hele tatt ;)

Gjest Niccola
Skrevet

Vi er ikke symmetriske. Vi består av en venstre og en høyre side som er "sydd sammen" på midten. Ofte er ene foten eller hånden bittelitt større enn den andre, det ene øret sitter litt lengre ned på den ene siden, osv osv.

Det er helt normalt at den ene puppen ser litt annerledes ut enn den andre. Høres ikke ut som det er all verdens å snakke om. En krem vil selvfølgelig ikke løfte opp puppen din. Og en operasjon vil koste titusenvis av kroner.

(Og - At noen i en slik tråd er nødt til å fortelle deg hvor faste og fine ens egne pupper er, blir bare latterlig selvfokusering)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg tror kanskje de med store bryster synes det er mest behagelig å sove med BH?

Mine bryster (75B) kvalifiserer ikke til å være "i veien" i det hele tatt ;)

;O)

Gjest imzedimze
Skrevet

Ved 75F trenger man kanskje å sove md BH. Ved 80b (som er det jeg selv også bruker) trenger man overhodet ikke det. 80b er ikke akkurat noen kjempedigre greier.

hadde 70b og 75b da jeg var yngre, sov med bh da også:)

Gjest imzedimze
Skrevet

Er det virkelig mulig å ha naturlig faste bryster i den størrelsen?

selvfølgelig, de er ikke så store, er jo bare 75 rundt, så skal mye til for at de blir giga, men venninna mi har ca samme str og hennes henger, men hun går lite med bh og sover uten også.

har sett folk med mye mindre pupper enn meg som henger dog, sikkert fordi de ikke sover med bh.

eller kanskje det er genetisk

(før jeg fant ut ekte bh str min i bra undertøysbutikk trodde jeg og at f måtte være diger pupper, men det er ikke det. en 100 f ville vel vært ganske svær da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...