Liliaceae Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/krim/fireaaring-og-seksaaring-voldtatt-og-torturert-2931630.html Tragisk og ufattelig vondt. Stakkars små barn. Blir forbannet over at det ikke får noen som helst konsekvenser for de drittsekkene. Nei, man får ikke gjort noe med det som har skjedd. Men vi skylder da barna at de blir trodd og at disse grufulle handlingene får konsekvenser!! Er det virkelig ingen måte å få tatt saken opp igjen, eller anket på noe vis? Kjenner på meg at jeg er mektig provosert og har lyst til å vise engasjement! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Her bør vi alle vise engasjement. Klarte ikke å lese alt engang. At noen kan gjøre slikt mot barn er så motbydelig, at det finnes ikke ord for det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Herregud så grusomt!!! Hvordan er det mulig å henlegge saken når de har bevis? Om noen år når disse gutta har vokst opp så kan det hende vi leser om drap, og vet dere hva - det forstår jeg godt! Når ingen gjør noe kan de hende de gjør noe selv. Hvis de vokser opp i det hele tatt og ikke endre med å ta livet av seg. Stakkars stakkars barn.. Noen må jo ta disse jævlene som har ødelagt disse barna??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MayLynn Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det er helt forferdelig - kan ikke forstå noe annet enn at noen i politiet er korrupte eller overgripere selv som kan la dette passere! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.