Gjest bilsenter Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Før hadde jeg en type som klarte lett å holde begge hendene mine fast men sin ene hånd. Det klarer ikke min nåværende, er han svak? Hva er normalt? 0 Siter
morsan Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Kanskje din nåværende har kortere fingre?? Uansett: dette har jeg aldri tenkt på, og jeg aner ikke om noen av dem jeg har rotet meg borti i mitt liv hadde klart å holde fast begge hendene mine med én hånd;-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Hva man kan få seg til å lure på? Og hva er galt med kjærlighet som utgangspunkt for å være sammen? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 ''Hva er normalt?'' Å ikke gruble noe særlig på sånne problemstillinger i det hele tatt. 0 Siter
astridny Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Hei. Det er ikke normalt. Du bør kvitte deg med den typen så fort som mulig. ;-) 0 Siter
Liliaceae Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Ikke kast bort mer tid på å tenke over slike ting. Helt uvesentlig. 0 Siter
Gjest JUSTaMinute Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Nysgjerrig på i hvilken situasjon han prøve rå gripe om begge dine med en hånd! hehe... Høres ut som du skulle være en ustyrlig unge som må holdes på plass mens han også gjør andre ting. For meg har problemstillingen aldri vært aktuell, enten holder vi en hånd i en hånd, eller så holder han med begge sine rundt begge mine. Holder lenge for meg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.