Gjest weekend for to Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Det er tre ulike hoteller der, og jeg lurer på om noen her har erfaringe fra noen av dem på godt eller vondt? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Har ikke vært på hotell der, men husker vi feiret vår første bryllupsdag på restaurant "Telegrafisten" i Drøbak - i 1995 :-) Finnes den ennå tro? Husker jeg hadde stekt rypebryst :-) Utrolig romantisk, og veldig god mat :-) 0 Siter
Gjest jungeltelegrafen Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Har ikke vært på hotell der, men husker vi feiret vår første bryllupsdag på restaurant "Telegrafisten" i Drøbak - i 1995 :-) Finnes den ennå tro? Husker jeg hadde stekt rypebryst :-) Utrolig romantisk, og veldig god mat :-) Den har byttet eiere, men Telegrafen finnes fortsatt! 0 Siter
Babette Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Har ikke vært på hotell der, men husker vi feiret vår første bryllupsdag på restaurant "Telegrafisten" i Drøbak - i 1995 :-) Finnes den ennå tro? Husker jeg hadde stekt rypebryst :-) Utrolig romantisk, og veldig god mat :-) ''Husker jeg hadde stekt rypebryst :-) '' Er du engelsk? Eller hadde du virkelig rypebryst på den tida? Ei skikkelig rype, he he. Ja, det er språket jeg henger meg opp i. Jeg ville ha skrevet spiste. Men det er muligens dialekt? 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 ''Husker jeg hadde stekt rypebryst :-) '' Er du engelsk? Eller hadde du virkelig rypebryst på den tida? Ei skikkelig rype, he he. Ja, det er språket jeg henger meg opp i. Jeg ville ha skrevet spiste. Men det er muligens dialekt? *he he* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.