Gå til innhold

Har du vært på hotell i Drøbak?

Anbefalte innlegg

Gjest weekend for to
Skrevet

Det er tre ulike hoteller der, og jeg lurer på om noen her har erfaringe fra noen av dem på godt eller vondt?

Skrevet

Har ikke vært på hotell der, men husker vi feiret vår første bryllupsdag på restaurant "Telegrafisten" i Drøbak - i 1995 :-)

Finnes den ennå tro? Husker jeg hadde stekt rypebryst :-)

Utrolig romantisk, og veldig god mat :-)

Gjest jungeltelegrafen
Skrevet

Har ikke vært på hotell der, men husker vi feiret vår første bryllupsdag på restaurant "Telegrafisten" i Drøbak - i 1995 :-)

Den har byttet eiere, men Telegrafen finnes fortsatt!

Skrevet

''Husker jeg hadde stekt rypebryst :-) ''

Er du engelsk? Eller hadde du virkelig rypebryst på den tida? Ei skikkelig rype, he he.

Ja, det er språket jeg henger meg opp i. Jeg ville ha skrevet spiste. Men det er muligens dialekt?

Skrevet

''Husker jeg hadde stekt rypebryst :-) ''

Er du engelsk? Eller hadde du virkelig rypebryst på den tida? Ei skikkelig rype, he he.

Ja, det er språket jeg henger meg opp i. Jeg ville ha skrevet spiste. Men det er muligens dialekt?

*he he*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...