Gjest pysjen Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Hvor får man tak i billige, greie pysjamaser og nattkjoler? Da mener jeg under 200,- for en pysj. Hittil har jeg bare sett dårlig og dyrt utvalg i butikkene... Fins noen bra sider på nettet? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har to pyamaser, begge i sånn glatt "silkestoff" på utsiden og bomull inni. Tipper at de kostet rundt 300 da de ble kjøpt for noen år siden. De ble trolig kjøpt på Lindex eller Cubus e.l.. Har en deilig bomullspyamasbukse som jeg kjøpte da jeg bodde i Frankrike i 1990/91 - og den er utrolig myk og god. SKjorta ble tynnslitt for noen år siden, så den måtte jeg kaste, men buksa er god. Men jeg bruker pyamasene lite, stort sett hvis jeg er på tur - eller hvis det er gruelig kaldt om vinteren.... 0 Siter
morsan Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Det er best å sove naken da. tjaaa... http://almanacqueen.com/wp-content/uploads/2008/03/dontsleepnaked.jpg 0 Siter
Gjest pysjen Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Det er best å sove naken da. Sant nok det, men jeg tenker mer på sånn "daffe inne" klær som er litt mer behagelig å ha på enn jeans osv.. 0 Siter
morsan Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_18/1122_Dame(cat_18)/1127_Nattoy(cat_18)/Default.aspx Noe her, kanskje? Mye billig, ihvertfall. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 tjaaa... http://almanacqueen.com/wp-content/uploads/2008/03/dontsleepnaked.jpg Hehe, kler du deg om natten i tilfelle evakuering? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Tviler sterkt på at man finner en god pysj til under 200 . Selv klarer jeg meg fint uten 0 Siter
morsan Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Hehe, kler du deg om natten i tilfelle evakuering? ;-) Nei, men jeg begynte med nattøy (igjen) da vi fikk barn - plutselig måtte man opp midt på natten og kanskje vandre rundt på gulvet for å roe... greit å være ferdigkledt;-) Og også under ammingen - jeg fikk ikke til å amme liggende i starten, så jeg satte med halvveis opp i senga. Jeg ble veldig kald på den skulderen/overarmen og brystet som det ikke lå en varm unge på. Siden har jeg likt det slik. Synes det er rart at folk sover nakne når unger kommer oppi senga osv. 0 Siter
morsan Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Tviler sterkt på at man finner en god pysj til under 200 . Selv klarer jeg meg fint uten ''Tviler sterkt på at man finner en god pysj til under 200 .'' Kommer vel an på hva man legger i "god". Hvis man mener et plagg som holder godt på farge og fasong selv etter mange vask og ikke bli nuppete, er jeg enig. Men hvis man mener en pysj i et mykt stoff og med en fasong/utforming som ikke strammer eller på annet vis er ubehagelig å ha på seg, så tror jeg svaret er absolutt "ja". 0 Siter
morsan Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Eller hvis du dobler prisgrensa, kan du få denne nattkjolen med matchende lue.-) http://tinyurl.com/yd7hdk9 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 ;-) Nei, men jeg begynte med nattøy (igjen) da vi fikk barn - plutselig måtte man opp midt på natten og kanskje vandre rundt på gulvet for å roe... greit å være ferdigkledt;-) Og også under ammingen - jeg fikk ikke til å amme liggende i starten, så jeg satte med halvveis opp i senga. Jeg ble veldig kald på den skulderen/overarmen og brystet som det ikke lå en varm unge på. Siden har jeg likt det slik. Synes det er rart at folk sover nakne når unger kommer oppi senga osv. Selv liker jeg å ligge i nettoen, men har en morgenkåpe nær sengen. Tenker ikke over at det er noe rart om barn kommer oppi sengen (ikke så ofte lenger) fordi jeg er uten klær - de forventer ikke at jeg er kledd der. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 ''Tviler sterkt på at man finner en god pysj til under 200 .'' Kommer vel an på hva man legger i "god". Hvis man mener et plagg som holder godt på farge og fasong selv etter mange vask og ikke bli nuppete, er jeg enig. Men hvis man mener en pysj i et mykt stoff og med en fasong/utforming som ikke strammer eller på annet vis er ubehagelig å ha på seg, så tror jeg svaret er absolutt "ja". Ok, er ikke så bevandret i pysjfaget, men vet at jeg har ville ha problemer med å finne pysjer til barna til under 200, og regner med problemene ville eskalere om det var til meg selv 0 Siter
Gjest Melis34 Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Lindex,kappahl,Hennes og mauritz,cubus????? 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Selv liker jeg å ligge i nettoen, men har en morgenkåpe nær sengen. Tenker ikke over at det er noe rart om barn kommer oppi sengen (ikke så ofte lenger) fordi jeg er uten klær - de forventer ikke at jeg er kledd der. Morgenkåpa glemte jeg når babyen gråt - da var jeg allerede i den andre etasjen før jeg oppdaget hvor kaldt det var;-) Sønnen i huset her har fortsatt som fast takst å komme opp i senga vår i 10-15 minutter hver morgen, og selv om vi hadde vent ham til nakne foreldre fra starten av, hadde han sikkert ikke godtatt det i dag;-) De blir litt mer bluferdige med årene;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Morgenkåpa glemte jeg når babyen gråt - da var jeg allerede i den andre etasjen før jeg oppdaget hvor kaldt det var;-) Sønnen i huset her har fortsatt som fast takst å komme opp i senga vår i 10-15 minutter hver morgen, og selv om vi hadde vent ham til nakne foreldre fra starten av, hadde han sikkert ikke godtatt det i dag;-) De blir litt mer bluferdige med årene;-) ''og selv om vi hadde vent ham til nakne foreldre fra starten av, hadde han sikkert ikke godtatt det i dag;-) De blir litt mer bluferdige med årene'' Skjønner det, kanskje vil jeg tenke annerledes når barna blir litt større. De pleier dessuten ikke å komme opp i sengen vår på morgenen, B-mennesker som de er. 0 Siter
laban Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Vedr. utvalget: Vent til _litt_ nærmere jul, da kommer det alltid masse nattøy i butikkene. Virker som om det er nødløsningen på julegaver for mange. Men jeg vet ikke om du finner noe så billig. 0 Siter
pusi Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Selv liker jeg å ligge i nettoen, men har en morgenkåpe nær sengen. Tenker ikke over at det er noe rart om barn kommer oppi sengen (ikke så ofte lenger) fordi jeg er uten klær - de forventer ikke at jeg er kledd der. Morgenkåpe er så upraktisk når man skal på do... 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Morgenkåpe er så upraktisk når man skal på do... Det er lov å vippe opp morgenkåpa før man setter seg ned da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.