Gå til innhold

Pysjamas!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller hvis du dobler prisgrensa, kan du få denne nattkjolen med matchende lue.-)

http://tinyurl.com/yd7hdk9

Lurer på hva mannen min hadde sagt hvis jeg hadde kommet med de der :-)

Skrevet

Eller hvis du dobler prisgrensa, kan du få denne nattkjolen med matchende lue.-)

http://tinyurl.com/yd7hdk9

Ååååhhhh, den derre vil kunne fungere utmerket som alternativ prevensjon! :-)

Skrevet

Lurer på hva mannen min hadde sagt hvis jeg hadde kommet med de der :-)

Kanskje han hadde sagt, med håp i stemmen: "Ååååå, hadde de matchende nattkjortel for herrer også?"

Skrevet

Ååååhhhh, den derre vil kunne fungere utmerket som alternativ prevensjon! :-)

Si ikke det;-) Det funka jo i huset til familien Ingalls;-) Mor i huset fødte jo fire barn;-)

Skrevet

Det er lov å vippe opp morgenkåpa før man setter seg ned da ;)

Å?

Fillern óg!

Skrevet

*LOL*

Husker en vindusutstilling jeg så i Oslo for mange år siden, i en slags "garn og trikotasje-butikk" (herrejemini for et ord!!)

Der hang det en nattkjole ala denne, bare i rødt skotskrutet stoff, en matchende herrepysj med skjorte og langbukser, en jentenattkjole og en babypysj med slik "luke" i bakan ala han minstegutten i tegnefilmen om Peter Pan...;-)

Jeg husker jeg tenkte at det hadde vært kult å kjøpe matchende sett til hele familien før man skulle på hyttetur på fjellet med venner:-) se for deg de andres fjes når hele morsanfamilien kommer tassende i slike nattklær...;-)

Skrevet

Husker en vindusutstilling jeg så i Oslo for mange år siden, i en slags "garn og trikotasje-butikk" (herrejemini for et ord!!)

Der hang det en nattkjole ala denne, bare i rødt skotskrutet stoff, en matchende herrepysj med skjorte og langbukser, en jentenattkjole og en babypysj med slik "luke" i bakan ala han minstegutten i tegnefilmen om Peter Pan...;-)

Jeg husker jeg tenkte at det hadde vært kult å kjøpe matchende sett til hele familien før man skulle på hyttetur på fjellet med venner:-) se for deg de andres fjes når hele morsanfamilien kommer tassende i slike nattklær...;-)

*LOL*

Skrevet

*LOL* Ja,det hadde vært noe! ;p

Skrevet

Kanskje han hadde sagt, med håp i stemmen: "Ååååå, hadde de matchende nattkjortel for herrer også?"

Hehehe

Ja selvfølgelig. :-)

Skrevet

Lindex,kappahl,Hennes og mauritz,cubus?????

Prøvd disse, men de har dårlig utvalg og høye priser :/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...