astridny Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Eller hvis du dobler prisgrensa, kan du få denne nattkjolen med matchende lue.-) http://tinyurl.com/yd7hdk9 Lurer på hva mannen min hadde sagt hvis jeg hadde kommet med de der :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Eller hvis du dobler prisgrensa, kan du få denne nattkjolen med matchende lue.-) http://tinyurl.com/yd7hdk9 *LOL* 0 Siter
KaVa Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Eller hvis du dobler prisgrensa, kan du få denne nattkjolen med matchende lue.-) http://tinyurl.com/yd7hdk9 Ååååhhhh, den derre vil kunne fungere utmerket som alternativ prevensjon! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Lurer på hva mannen min hadde sagt hvis jeg hadde kommet med de der :-) Kanskje han hadde sagt, med håp i stemmen: "Ååååå, hadde de matchende nattkjortel for herrer også?" 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Ååååhhhh, den derre vil kunne fungere utmerket som alternativ prevensjon! :-) Si ikke det;-) Det funka jo i huset til familien Ingalls;-) Mor i huset fødte jo fire barn;-) 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Det er lov å vippe opp morgenkåpa før man setter seg ned da Å? Fillern óg! 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 *LOL* Husker en vindusutstilling jeg så i Oslo for mange år siden, i en slags "garn og trikotasje-butikk" (herrejemini for et ord!!) Der hang det en nattkjole ala denne, bare i rødt skotskrutet stoff, en matchende herrepysj med skjorte og langbukser, en jentenattkjole og en babypysj med slik "luke" i bakan ala han minstegutten i tegnefilmen om Peter Pan...;-) Jeg husker jeg tenkte at det hadde vært kult å kjøpe matchende sett til hele familien før man skulle på hyttetur på fjellet med venner:-) se for deg de andres fjes når hele morsanfamilien kommer tassende i slike nattklær...;-) 0 Siter
Axcia Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Husker en vindusutstilling jeg så i Oslo for mange år siden, i en slags "garn og trikotasje-butikk" (herrejemini for et ord!!) Der hang det en nattkjole ala denne, bare i rødt skotskrutet stoff, en matchende herrepysj med skjorte og langbukser, en jentenattkjole og en babypysj med slik "luke" i bakan ala han minstegutten i tegnefilmen om Peter Pan...;-) Jeg husker jeg tenkte at det hadde vært kult å kjøpe matchende sett til hele familien før man skulle på hyttetur på fjellet med venner:-) se for deg de andres fjes når hele morsanfamilien kommer tassende i slike nattklær...;-) *LOL* 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Husker en vindusutstilling jeg så i Oslo for mange år siden, i en slags "garn og trikotasje-butikk" (herrejemini for et ord!!) Der hang det en nattkjole ala denne, bare i rødt skotskrutet stoff, en matchende herrepysj med skjorte og langbukser, en jentenattkjole og en babypysj med slik "luke" i bakan ala han minstegutten i tegnefilmen om Peter Pan...;-) Jeg husker jeg tenkte at det hadde vært kult å kjøpe matchende sett til hele familien før man skulle på hyttetur på fjellet med venner:-) se for deg de andres fjes når hele morsanfamilien kommer tassende i slike nattklær...;-) *LOL* Ja,det hadde vært noe! ;p 0 Siter
astridny Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Kanskje han hadde sagt, med håp i stemmen: "Ååååå, hadde de matchende nattkjortel for herrer også?" Hehehe Ja selvfølgelig. :-) 0 Siter
Gjest pysjen Skrevet 11. oktober 2009 Skrevet 11. oktober 2009 Lindex,kappahl,Hennes og mauritz,cubus????? Prøvd disse, men de har dårlig utvalg og høye priser :/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.