Gjest Ta På Meg Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Er det ekkelt? Jeg ser mange damer som går i sko uten sokker, blir føttene like svette da, eller er det forskjell på slippers av plast og andre sko? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Hud + plast = svettelukt Hud + skinn = ok 0 Siter
Gjest sare vie Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Hud + plast = svettelukt Hud + skinn = ok Hud + skinn = like mye svettelukt. Ta det fra en "svetter". 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Hud + skinn = like mye svettelukt. Ta det fra en "svetter". Det er ikke min erfaring. 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Det er ikke min erfaring. Ikke min heller, men kanskje vi da rett og slett ikke er "svettere"? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Ikke min heller, men kanskje vi da rett og slett ikke er "svettere"? Nei, jeg svetter ikke mye i føttene, men ville utvilsot svettet mer i sko/såler av plast enn av skinn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.