Gå til innhold

Konsekvensen av å bruke all sin tid på nettet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir man forstyrret da? Jeg føler jeg er blitt det. Å aldri ha en samtale med en menneske i den virkelige verdenen kan gjøre den mest fornuftige gal, tror jeg.

Skrevet

Å velge å bruke all sin tid på nettet er jo i utgangspunktet ikke mye fornuftig ..

Gjest trist jente
Skrevet

Det er fint å kommunisere på nett men jeg tror aldri det vil kunne erstatte kontakt med "vrikelige" mennesker.

Har du vansker for å gå ut så kan du jo kanskje ta en tlf og ringe noen for å slå av en prat, eller invitere noen hjem til deg.

Jeg tror også man har godt av å komme seg litt ut hjemmenifra,så å møte noen ute og gå en tur eller noe kunne kanskje hjulpet?

Konklusjonen er ihvertfall at det ikke er sunt å bare sitte foran datan.

Skrevet

Man må jo prate med ordentlige mennesker, og ikke bare sitte foran nettet. Komme seg ut og få nye inntrykk og opplevelser.

Ja, tror man kan bli litt tullete av bare å sitte og knotte på tastaturet og surfe rundt..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...