Gjest Yosh Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Blir man forstyrret da? Jeg føler jeg er blitt det. Å aldri ha en samtale med en menneske i den virkelige verdenen kan gjøre den mest fornuftige gal, tror jeg. 0 Siter
Gjest Karco Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Å velge å bruke all sin tid på nettet er jo i utgangspunktet ikke mye fornuftig .. 0 Siter
Gjest Todd - dy Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 ''Blir man forstyrret da? '' Ja. 0 Siter
Gjest mozilla Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Hva med en kombinasjon av begge deler? 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Det er fint å kommunisere på nett men jeg tror aldri det vil kunne erstatte kontakt med "vrikelige" mennesker. Har du vansker for å gå ut så kan du jo kanskje ta en tlf og ringe noen for å slå av en prat, eller invitere noen hjem til deg. Jeg tror også man har godt av å komme seg litt ut hjemmenifra,så å møte noen ute og gå en tur eller noe kunne kanskje hjulpet? Konklusjonen er ihvertfall at det ikke er sunt å bare sitte foran datan. 0 Siter
Liliaceae Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Man må jo prate med ordentlige mennesker, og ikke bare sitte foran nettet. Komme seg ut og få nye inntrykk og opplevelser. Ja, tror man kan bli litt tullete av bare å sitte og knotte på tastaturet og surfe rundt.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.