Gjest Rosa Crocs Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Svetter man mye i Crocs slik at det er best med sokker? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg svetter ikke i crocks, så har ingen problemer med å bruke dem uten sokker. Hvordan det er med "uekte" crocks vet jeg ikke. 0 Siter
Axcia Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Nei, i ekte Crocs er det godt å gå uten sokker. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg kjøpte crocs i sommer og hadde med til syden - jeg ble klam og svett på føttene. Men sønnen min elsker å gå barbeint i crocs - han blir ikke klam og svett 0 Siter
Mrs D Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg går barbeint i Crocks fra tidlig vår til en stund utpå høsten. Syns ikke jeg blir klam på beina i dem. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg brukte mine Crocks mye i sommer, og svettet ikke om jeg gikk barbeint. Vet ikke om det er anderledes med "uekte" Crocks. 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg brukte mine Crocks mye i sommer, og svettet ikke om jeg gikk barbeint. Vet ikke om det er anderledes med "uekte" Crocks. Jeg har uekte crocks, og om man svetter i dem aner jeg ikke, for de brukes kun til ytterst korte turer rundt hytteveggen. Den maksimalt lengste turen er ned til postkassa, med en viss mulighet for å bli sett av max to naboer...,-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har uekte crocks, og om man svetter i dem aner jeg ikke, for de brukes kun til ytterst korte turer rundt hytteveggen. Den maksimalt lengste turen er ned til postkassa, med en viss mulighet for å bli sett av max to naboer...,-) Haha, crocsa mine brukes kun innendørs de også - og får jeg besøk pleier jeg å ta dem av *fnis* Må legge til at mine crocs er grønne 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Haha, crocsa mine brukes kun innendørs de også - og får jeg besøk pleier jeg å ta dem av *fnis* Må legge til at mine crocs er grønne Mine (hytte-)crocks er faktisk rosa;-) Kjøpt litt på fleip, fordi jeg har en rosa sommerkjole som jeg typisk trekker over neglisjeen før jeg går og henter avisa om morgenen... eh ..formiddagen;.) Så kan jeg late som om jeg har stått opp for dagen;-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Haha, crocsa mine brukes kun innendørs de også - og får jeg besøk pleier jeg å ta dem av *fnis* Må legge til at mine crocs er grønne Samme her.. Mine er lilla ) 0 Siter
Gjest Rosa Crocs Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har uekte crocks, og om man svetter i dem aner jeg ikke, for de brukes kun til ytterst korte turer rundt hytteveggen. Den maksimalt lengste turen er ned til postkassa, med en viss mulighet for å bli sett av max to naboer...,-) Hvis de er behagelige å gå i hvorfor ikke gi f... i hva andre tenker? 0 Siter
Gjest Rosa Crocs Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har uekte crocks, og om man svetter i dem aner jeg ikke, for de brukes kun til ytterst korte turer rundt hytteveggen. Den maksimalt lengste turen er ned til postkassa, med en viss mulighet for å bli sett av max to naboer...,-) Hvis de er behagelige å gå i hvorfor ikke gi f... i hva andre tenker? 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Hvis de er behagelige å gå i hvorfor ikke gi f... i hva andre tenker? Jeg synes andre sko er enda mer behagelige, men det er lettvint å ta de av og på rundt hytta. 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Hvis de er behagelige å gå i hvorfor ikke gi f... i hva andre tenker? Jeg hørte deg første gangen;-) Kan forresten legge til at selv om jeg synes det er behagelig å tasse rundt i en slapp joggedress hjemme, vil jeg ikke gå på jobb eller fest med et slikt antrekk. Er DU helt upåvirket av omverdenen, kanskje? ;-) Da kan jo dem som sover nakne like gjerne stikke ut etter avisa i bare nettoen...;-) 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Hvis de er behagelige å gå i hvorfor ikke gi f... i hva andre tenker? Jeg hørte deg første gangen, sa jeg! ;-) 0 Siter
Gjest Rosa Crocs Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg hørte deg første gangen, sa jeg! ;-) Hehe ja, har med å gjøre med en plugin til Firefox som reloaded min posting tre ganger pga. en annen tab som jeg hadde. 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Hehe ja, har med å gjøre med en plugin til Firefox som reloaded min posting tre ganger pga. en annen tab som jeg hadde. Du fikk ihvertfall fram budskapet ditt;-) 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Har uekte Crocs som jeg bruker på jobb, brukte dem uten sokker i sommer, og det var ikke noe problem for min del.. Men så svetter jeg vanligvis ikke så mye på beina heller. Fotdeodorant? 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Har uekte Crocs som jeg bruker på jobb, brukte dem uten sokker i sommer, og det var ikke noe problem for min del.. Men så svetter jeg vanligvis ikke så mye på beina heller. Fotdeodorant? ''Fotdeodorant?'' Det kan vel hjelpe på lukten, men det verste ed å svette oppi skoa er jo at man blir _klam_. Synes iallfall 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.