Gjest Malerulla Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Noen som har godt tips å komme med. Hvordan gjør en det enklest. Har spandert et par skikkelig dyre malerruller, de billige gir mye dårligere resultat. Har lest at de kan oppbevares i plast mellom malingsstrøka, men hvor lenge kan de oppbevares slik før de må rengjøres= Ei uke ? 0 Siter
Gjest hos oss Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Vi hadde et større maleprosjekt i fjor, og da oppbevarte jeg rullene i plast, i fryseboksen, mens jeg holdt på. Vi holdt på i fem uker, og rullene var helt ok helt til slutten. Det gikk maks tre-fire dager mellom hver gang jeg brukte dem. Vasket dem aldri. Når maleprosjektet var over, kastet jeg dem. Erfaringsmessig er dyre ruller også stive og vonde å bruke hvis de har ligget lenge selv etter en grundig vask. 0 Siter
Gjest Malerulla Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Vi hadde et større maleprosjekt i fjor, og da oppbevarte jeg rullene i plast, i fryseboksen, mens jeg holdt på. Vi holdt på i fem uker, og rullene var helt ok helt til slutten. Det gikk maks tre-fire dager mellom hver gang jeg brukte dem. Vasket dem aldri. Når maleprosjektet var over, kastet jeg dem. Erfaringsmessig er dyre ruller også stive og vonde å bruke hvis de har ligget lenge selv etter en grundig vask. Tusen takk for supert tips! Det skal jeg jamenimeg følge. 0 Siter
Gjest hos oss Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Tusen takk for supert tips! Det skal jeg jamenimeg følge. :-) det er jo avhengig av at man maler med samme maling / farge, da (hvis man ikke skal vaske dem underveis mener jeg). 0 Siter
Gjest Malerulla Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 :-) det er jo avhengig av at man maler med samme maling / farge, da (hvis man ikke skal vaske dem underveis mener jeg). Jeg unner meg to ruller jeg! :-) En til hver farge. Det er det verdt for å slippe unna rengjøringen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.