Gå til innhold

"Møbeltrekk" kjøpt på Ellos

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjøpt dette før? : http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?CategoryId=44635&ProductId=180842&ArticleId=820185

Vi har to stoler på stua som begynner å bli stygge. De er både helt lyse i fargen, samt at kattene har kvessa klørne på stolbeina :(

Omtrekking av stolene blir for dyrt i forhold til hva stolene kosta nye, så det er uaktuelt. Jeg vurderer derfor å bestille stoltrekk, men er usikker på om trekket blir liggende pent på stolen og om det ser pent ut i virkeligheten?

Skrevet

Jeg har det samme men til sofa. Det holder seg noenlunde greit på plass, men stoffet er så kaldt å sitte på! Det tar noen minutter å få varm rumpe i den sofaen:)

Skrevet

Jeg har det samme men til sofa. Det holder seg noenlunde greit på plass, men stoffet er så kaldt å sitte på! Det tar noen minutter å få varm rumpe i den sofaen:)

Hehe, ok :)

Vi sitter ikke ofte på de to stolene, så sånn sett "overlever" vi nok ;)

Holder fargen på trekket seg fin? Og det står at det ikke bør brukes på lyse møbler.. Antagelig fordi fargen kan smitte av? Stolene er helt lyse, men de er så stygge at jeg ikke tror vi kommer til å bruke dem uten trekk mer uansett...

Skrevet

Hehe, ok :)

Vi sitter ikke ofte på de to stolene, så sånn sett "overlever" vi nok ;)

Holder fargen på trekket seg fin? Og det står at det ikke bør brukes på lyse møbler.. Antagelig fordi fargen kan smitte av? Stolene er helt lyse, men de er så stygge at jeg ikke tror vi kommer til å bruke dem uten trekk mer uansett...

Det er sikkert fordi fargen kan smitte av, ja. Sånn advarsel står det på mørke jeans også. Bør ikke brukes i lyse møbler:)

Vi har lyst trekk, så det problemet slipper vi. Hvis stolene uansett ser fæle ut spiller det vel neppe noen rolle.

Skrevet

Det er sikkert fordi fargen kan smitte av, ja. Sånn advarsel står det på mørke jeans også. Bør ikke brukes i lyse møbler:)

Vi har lyst trekk, så det problemet slipper vi. Hvis stolene uansett ser fæle ut spiller det vel neppe noen rolle.

Sant det! Takk for svar :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...