Gjest togli Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Noen som har kjøpt dette før? : http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?CategoryId=44635&ProductId=180842&ArticleId=820185 Vi har to stoler på stua som begynner å bli stygge. De er både helt lyse i fargen, samt at kattene har kvessa klørne på stolbeina Omtrekking av stolene blir for dyrt i forhold til hva stolene kosta nye, så det er uaktuelt. Jeg vurderer derfor å bestille stoltrekk, men er usikker på om trekket blir liggende pent på stolen og om det ser pent ut i virkeligheten? 0 Siter
Gjest ruski Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har det samme men til sofa. Det holder seg noenlunde greit på plass, men stoffet er så kaldt å sitte på! Det tar noen minutter å få varm rumpe i den sofaen:) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har det samme men til sofa. Det holder seg noenlunde greit på plass, men stoffet er så kaldt å sitte på! Det tar noen minutter å få varm rumpe i den sofaen:) Hehe, ok Vi sitter ikke ofte på de to stolene, så sånn sett "overlever" vi nok Holder fargen på trekket seg fin? Og det står at det ikke bør brukes på lyse møbler.. Antagelig fordi fargen kan smitte av? Stolene er helt lyse, men de er så stygge at jeg ikke tror vi kommer til å bruke dem uten trekk mer uansett... 0 Siter
Gjest ruski Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Hehe, ok Vi sitter ikke ofte på de to stolene, så sånn sett "overlever" vi nok Holder fargen på trekket seg fin? Og det står at det ikke bør brukes på lyse møbler.. Antagelig fordi fargen kan smitte av? Stolene er helt lyse, men de er så stygge at jeg ikke tror vi kommer til å bruke dem uten trekk mer uansett... Det er sikkert fordi fargen kan smitte av, ja. Sånn advarsel står det på mørke jeans også. Bør ikke brukes i lyse møbler:) Vi har lyst trekk, så det problemet slipper vi. Hvis stolene uansett ser fæle ut spiller det vel neppe noen rolle. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Det er sikkert fordi fargen kan smitte av, ja. Sånn advarsel står det på mørke jeans også. Bør ikke brukes i lyse møbler:) Vi har lyst trekk, så det problemet slipper vi. Hvis stolene uansett ser fæle ut spiller det vel neppe noen rolle. Sant det! Takk for svar 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.