Gå til innhold

Den beste drikkeflasken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bruker å ha med oss vannflasker overalt. I bilen, på trening, på skole og barnehage.

Ingen slår denne, som ikke lekker vann:

http://www.intersport.no/Product/116362(BC_1)/nike-sp08-sport-water-bottle/

Årets ekstragave til alle som trenger det :-)

Har du en annen favoritt, så vil jeg gjerne høre om det.

Gjest Elextra
Skrevet

Vi gjenbruker i stor grad Imsdalflasker - finnes ikke billigere ;).

Gjest imsdalflaskekrøll
Skrevet

men blir ikke de veldig "krøllete" i bunnen (slik at de ikke kan stå) etter en runde i varm oppvaskmaskin?

Gjest Elextra
Skrevet

men blir ikke de veldig "krøllete" i bunnen (slik at de ikke kan stå) etter en runde i varm oppvaskmaskin?

Jo, vi kjører dem ikke i oppvaskmaskin - de har en viss omløpshastighet (skylles kun og mists/kastes/pantes etterhvert)

Skrevet

Samme her - Imsdalflasker ruler ;) De smaker ikke plast.

Skrevet

Takker for tipset, og kjøper en slik denne uken :o)

Jeg har lenge lett etter noen kule drikkeflasker som ikke lekker.

Imsdalflasker er greie nok, men jeg stoler ikke helt på dem heller (bortsett fra de med skrukork).

Vanlige gammeldagse drikkeflasker med skrukork fungerer også, men ungene synes ikke de er gode å drikke av.

Vasker du flaskene for hånd, eller setter du dem i oppvaskmaskinen?

Skrevet

Jeg bruker bare Voss flakser... Syns de er veldig greie. :0)

Skrevet

Jeg bruker bare Voss flakser... Syns de er veldig greie. :0)

Flasker....

Skrevet

Imsdalflasker er greie nok, men jeg stoler ikke helt på dem heller (bortsett fra de med skrukork).

Vanlige gammeldagse drikkeflasker med skrukork fungerer også, men ungene synes ikke de er gode å drikke av.

Jeg har tilsvarende drikkeflaske, og kjører den i maskinen uten problem.

Eneste jeg pleier å være litt nøye på er at den tutten man drikker av er åpen og den skyller jeg gjerne litt ekstra etter vask. Da er jeg sikker på at det ikke er evt. såperester igjen.

Skrevet

I oppvaskmaskin, men jeg skyller tuten litt ekstra under springvann etter vask.

Skrevet

Foruten gjenbruk av Imsdal-flasker, benytter vi gjerne nen som ligner på denne, bare at det ikke står Rönisch på dem. Jeg liker dem fordi de er svakt gjennomsiktige, slik at man kan se at de har blitt helt rene pog ikke har svarte flekker o.l. iknnvendig. Og så liker jeg dem fordi man får dytta hele oppvaskbørsta oppi og slipper å ha spesialbørste;-) Særlig praktisk på hytta, der vi ikke har oppvaskmaskin.

http://www.intersport.no/Product/211670(BC_1)/røhnisch-drikkeflaske/

Skrevet

Vi bruker bare vanlige imsdal-flasker vi, som er lette å erstatte. Vi bare fyller dem med vanlig springvann.

Gjest annlovinda
Skrevet

Er de lekkasjesikre? Slik at en må suge/klemme på flaska for å få i seg drikken?

Man må suge i seg drikka ja - har ikke erfart at de lekker iallefall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...