Gå til innhold

Barnemishandling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vet ikke treningsmetodene, og derfor kan vi ikke si at det er barnemishandling.

Noe vi har dokumentert, som ER barnemishandling, er turn-treningsmetodene i Kina. Der hvor ungene bor i en gymsal og tøyes og strekkes så tårene spretter og senene slites.

Gjest Melis34
Skrevet

Vi vet ikke treningsmetodene, og derfor kan vi ikke si at det er barnemishandling.

Noe vi har dokumentert, som ER barnemishandling, er turn-treningsmetodene i Kina. Der hvor ungene bor i en gymsal og tøyes og strekkes så tårene spretter og senene slites.

Så klippet på vg,jeg synes det ser helt kvalmt ut egentlig.

Gjest 4th avenue
Skrevet

Ser ikke noe galt i det så lenge han trives med det.

Skrevet

Det er vanskelig å si dette bastant så lenge vi vet så lite da.

Skrevet

Ang det i kina,har jeg ikke lest om.

Det hørtes sprøtt ut.

Stakkars ungene. :-/

Skrevet

Synes det hørtes ut som om gutten må leve opp til farens ambisjoner.

Så lenge han ikke vet om noe annet liv, har han jo ingen motforestillinger mot det - han er jo bare et lite barn!

Helt unaturlig kropp på et barn - det kan da ikke være bra for en barnekropp...

Skrevet

Synes det hørtes ut som om gutten må leve opp til farens ambisjoner.

Så lenge han ikke vet om noe annet liv, har han jo ingen motforestillinger mot det - han er jo bare et lite barn!

Helt unaturlig kropp på et barn - det kan da ikke være bra for en barnekropp...

Ja, jeg synes det er svært unaturlig. Og ikke minst sykt!

Gjest Niccola
Skrevet

Ang det i kina,har jeg ikke lest om.

Det hørtes sprøtt ut.

Stakkars ungene. :-/

Skal de bli gode turnere i Kina holde det ikke å trene to timer i uka. Det er lange arbeidsdager på treningsanstalter fra de ganske unge. Det er ille.

Gjest Niccola
Skrevet

Mishandling er nok feil ord, men kan ikke skjønne at dette er sunt for guttens fysiske utvikling.

Skrevet

Det er vanskelig å si dette bastant så lenge vi vet så lite da.

Det vi vet er at en far har drevet systematisk trening av sin sønn fra babyalder av. Denne gutten vet ikke om annet enn trening.

Man må spørre seg om det er bra for en liten kropp å trene slik. Han er 5 år og har six-pack på magen og biceps som en voksen idrettsmann. Veldig unaturlig, spør du meg.

Gutten sier han liker det, men vet han om noe annet? Han liker sikkert at faren har fokus på ham, tilbringer mye tid med ham og er opptatt av ham. Men hvor mange av dagens timer går med til trening? Får han mulighet til å leke med jevnaldrende og være et barn?

Om dette hadde skjedd i Norge hadde barnevernet stått på døra fortere enn svint...

Skrevet

Ser ikke noe galt i det så lenge han trives med det.

Selvfølgelig er det galt.

Skrevet

Det vi vet er at en far har drevet systematisk trening av sin sønn fra babyalder av. Denne gutten vet ikke om annet enn trening.

Man må spørre seg om det er bra for en liten kropp å trene slik. Han er 5 år og har six-pack på magen og biceps som en voksen idrettsmann. Veldig unaturlig, spør du meg.

Gutten sier han liker det, men vet han om noe annet? Han liker sikkert at faren har fokus på ham, tilbringer mye tid med ham og er opptatt av ham. Men hvor mange av dagens timer går med til trening? Får han mulighet til å leke med jevnaldrende og være et barn?

Om dette hadde skjedd i Norge hadde barnevernet stått på døra fortere enn svint...

Jeg sier ikke at dette er OK. Men jeg sier at vi skal være forsiktige med å dømme før vi vet mye om det.

Skrevet

Dette minner om de derre missekonkurransene for småjenter - der foreldrene (oftest mødrene) sier: "Ja, men de eeeeeelskeeeeer det".

Jeg tror ikke det er sunt for småpikene, og jeg tror ikke at dette tilfelle her er sunt for gutten.

Stakkars unger.

Skrevet

Dette minner om de derre missekonkurransene for småjenter - der foreldrene (oftest mødrene) sier: "Ja, men de eeeeeelskeeeeer det".

Jeg tror ikke det er sunt for småpikene, og jeg tror ikke at dette tilfelle her er sunt for gutten.

Stakkars unger.

''Dette minner om de derre missekonkurransene for småjenter - der foreldrene (oftest mødrene) sier: "Ja, men de eeeeeelskeeeeer det".''

Er det bare jeg som har reagert på det klippet der den ene mora sier noe sånt som:"Jeg skjønner jo at de ikke liker det de som har et stygt barn..." Og er det bare jeg som også har inntrykk av at _mange_ av disse mødrene selv er tildels temmelig overvektige og lite pene selv?

Skrevet

''Dette minner om de derre missekonkurransene for småjenter - der foreldrene (oftest mødrene) sier: "Ja, men de eeeeeelskeeeeer det".''

Er det bare jeg som har reagert på det klippet der den ene mora sier noe sånt som:"Jeg skjønner jo at de ikke liker det de som har et stygt barn..." Og er det bare jeg som også har inntrykk av at _mange_ av disse mødrene selv er tildels temmelig overvektige og lite pene selv?

Det har slått meg også, at disse mødrene ofte er lite pene. Det utsagnet du refererer til, viser hvor komplett idioter disse mødrene er..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...