Gjest jeg er målløs Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 http://www.adressa.no/nyheter/utenriks/article1395372.ece Trafikksikkerhet, hva er det? Ikke å sette ungen i en pappeske på biltaket :-( 0 Siter
Gjest 4th avenue Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Hva er det med mødre i USA. De må være de dummeste og ondeste i verdenen. 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg fikk ikke lest mer enn noen linjer, PCen kræsjet da jeg gikk inn på linken. Men det kan kanskje tyde på at hun er en smule forstyrret, for å si det sånn? 0 Siter
signaturløs Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg fikk ikke lest mer enn noen linjer, PCen kræsjet da jeg gikk inn på linken. Men det kan kanskje tyde på at hun er en smule forstyrret, for å si det sånn? ''forstyrret'' Ja, det eller psykisk utviklingshemmet. Kanskje begge deler... Skikkelig bad combination! 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 ''forstyrret'' Ja, det eller psykisk utviklingshemmet. Kanskje begge deler... Skikkelig bad combination! Fikk lest hele artikkele nå, og det er vel klinkende klart at denne dama trenger å bli tatt hånd om. Skjønner ikke at noen kan reagere med å bare kalle hene dum, når det så innlysende er noe mye verre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.