morsan Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Skal si han banner mye over matlaginga i "4-stjerners middag".;-) 0 Siter
astridny Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Det er ikke bare over matlagingen han banner. :-) Søt gutt forresten. :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Har ikke helt sansen for det nei:( Men du verden så herlig Oddbjørn er;)) Visste det jo fra før, men han bare bekrefter mitt inntrykk fra skisporet! 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Skrevet 7. oktober 2009 Har ikke helt sansen for det nei:( Men du verden så herlig Oddbjørn er;)) Visste det jo fra før, men han bare bekrefter mitt inntrykk fra skisporet! Enig, han virker veldig sympatisk. 0 Siter
Gjest 4-stjerners er gøy Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Han banner mye,ja. Men det hører nok med til dialekten, så jeg tenkte ikke over det. Koselig ung mann forresten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.