Gå til innhold

hva skjer hvis man mister et barn før tildeling?

Gjest spm om adopsjon

Anbefalte innlegg

Gjest spm om adopsjon

Jeg hørte om et par som nettopp hadde fått tildeling fra Sør-Amerika, så dør barnet av sykdom.

I slike tilfeller må de stille seg bakerst i køen igjen, eller vil de få tildelt et annet barn mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

swahili1365380959

Dette er fryktelig trist å oppleve.

I de tilfellene jeg vet, har foreldrene fått tildeling forholdsvis raskt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fetteren min og hans kone opplevde dette - at det barnet de hadde fått tildelt døde av sykdom før de fikk hentet det.

De fikk ny tildeling 4-5 uker etter på ..... og samme kjønn som det barnet som døde. Vet ikke hvor vanlig det er at man får samme kjønn, men de syns det var bra, for de hadde jo brukt en god del penger på å kjøpe klær og utstyr etter den første tildelingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...