Gjest spm om adopsjon Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg hørte om et par som nettopp hadde fått tildeling fra Sør-Amerika, så dør barnet av sykdom. I slike tilfeller må de stille seg bakerst i køen igjen, eller vil de få tildelt et annet barn mon tro? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
swahili1365380959 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Dette er fryktelig trist å oppleve. I de tilfellene jeg vet, har foreldrene fått tildeling forholdsvis raskt igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Fetteren min og hans kone opplevde dette - at det barnet de hadde fått tildelt døde av sykdom før de fikk hentet det. De fikk ny tildeling 4-5 uker etter på ..... og samme kjønn som det barnet som døde. Vet ikke hvor vanlig det er at man får samme kjønn, men de syns det var bra, for de hadde jo brukt en god del penger på å kjøpe klær og utstyr etter den første tildelingen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.