Gjest efexora Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Har en hund som er virkelig livredd for å kjøre offentlig transport. Hun bare nekter, og det fungerer ikke med alle slags godsaker. Jeg er litt oppgitt nå. Er TT-kort bare for mennesker? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Hehe, sorry... Litt artig spm igrunnen Jeg kjenner ikke reglene i det hele tatt, men tror jeg ville blitt ganske overraska dersom en hund kunne fått TT-kort ;-)) 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Skal hunden ta taxi mens du sitter på bussen da? :-) http://www.helse-og-velferdsetaten.oslo.kommune.no/omsorg_og_sosiale_tjenester/ttkort/ Er det ikke mulig å ta med hunden på et slags adferdskurs, for å få trenet den opp til å takle bussen? 0 Siter
Gjest efexora Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Skal hunden ta taxi mens du sitter på bussen da? :-) http://www.helse-og-velferdsetaten.oslo.kommune.no/omsorg_og_sosiale_tjenester/ttkort/ Er det ikke mulig å ta med hunden på et slags adferdskurs, for å få trenet den opp til å takle bussen? ''Skal hunden ta taxi mens du sitter på bussen da? :-) '' Den som har TT-kort får jo lov til å ta med opp til to ledsagere. De må riktignok betale 30 kroner eller noe sånt. 0 Siter
Gjest efexora Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Hehe, sorry... Litt artig spm igrunnen Jeg kjenner ikke reglene i det hele tatt, men tror jeg ville blitt ganske overraska dersom en hund kunne fått TT-kort ;-)) jeg blir ofte overrasket over hvilke mennesker som får TT-kort, så hvorfor ikke et dyr ? 0 Siter
Liliaceae Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Du kan jo prøve deg, men tviler på at det er mulig. Du vil kanskje få bedre resultat av å kontakte en hundeterapeut el. som kan trene hunden til å mestre denne situasjonen. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 jeg blir ofte overrasket over hvilke mennesker som får TT-kort, så hvorfor ikke et dyr ? Et lite snev av sannhet i det, ja 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 ''Skal hunden ta taxi mens du sitter på bussen da? :-) '' Den som har TT-kort får jo lov til å ta med opp til to ledsagere. De må riktignok betale 30 kroner eller noe sånt. Ja, du må virkelig søke, og gi oss beskjed om hvordan det ender :-) 0 Siter
Gjest efexora Skrevet 9. oktober 2009 Skrevet 9. oktober 2009 Ja, du må virkelig søke, og gi oss beskjed om hvordan det ender :-) ja he he:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.