Gjest surrekjerringa Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Er klar over at dette er utenom tema, men det er jo så mange kloka damer her, at eg prøver meg alikevell.... Jeg har ikke brukt P-piller på flere mnd. nå, men fikk omsider somla meg til å begynne igjen... Da skulle jeg ta første pille på første mens-dag... det gjorde jeg. Det kom bare bittelitt blod den første dagen..... og så ble det ikke mer... Så nå er jeg litt usikker her.. kan jeg være gravid siden jeg ikke fikk mensen som vanlig eller er det normalt at blødningen opphører når jeg begynner med p-piller?? Takknemlig for svar!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppola Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Både ja, tja og nei vetikke......p-pillene virker jo ikke over natta så hvis du tok en pille første mensdag også ikke mer blødning så ville jeg tatt en tur til legen eller tatt en graviditetstest...at mensen bare kom en dag tror jeg nok ikke er p-pillenes feil! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Tror det tar litt tid får kroppen igjen venner seg til pillene. Så at det er litt uregelmessig/lite mens tror jeg er ganske vanlig. Men, er du usikker kan du bare ta en graviditetstest. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gro123 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Man kan vel teoretisk "alltid" være gravid når mensen uteblir, så det bør du vel sjekke. Men p-piller kan vel føre til at blødningen uteblir. Det var det jeg håpa på da jeg begynte med p-piller igjen for ei stund siden, men jeg småblør konstant. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.