Gå til innhold

Str. på Ugg`s

Anbefalte innlegg

Gjest 38,39 eller 40
Skrevet

Hei, jeg har tenkt å bestille Ugg`s på nettet, men aner ikke om støvlene er store eller smp i str. Jeg er en str. 39, foten er ca. 26 cm lang. Skal jeg da ha str.39 eller????

Gjest uggsepuggse
Skrevet

Det kommer ann på om det først og fremst er de opprinnelige uggsene, bestiller du fra uggs.com?

Gjest uggsepuggse
Skrevet

Det kommer ann på om det først og fremst er de opprinnelige uggsene, bestiller du fra uggs.com?

For det første, bestill alltid orginale uggs (de andre er elendig kvalitet på), deretter er det tøfler eller boots du vil ha (her er det forskjell i størrelsen), om det er boots -> sjekk denne: http://www.uggaustralia.com/customerService/sizing.aspx bestill en str. større enn hva du bruker. Gå utifra cm fordi skostr varierer veldig. På classic boots sier de dette: This style tends to run a size large. We recommend ordering a size smaller from your typical shoe size. If you are in-between sizes, we recommend ordering a half down. Jeg bruker 37/37.5 og har str 6 (us) i uggs.

Gjest 38,39 eller 40
Skrevet

Jeg hadde tenkt å bestille fra Taylorshoes, antar at dette er originalen. Vet du noe om det?

Gjest uggsepuggse
Skrevet

Jeg hadde tenkt å bestille fra Taylorshoes, antar at dette er originalen. Vet du noe om det?

De er ok, et er den orginale uggs. Jeg ville likevel heller bestillt her www.uggs.com, servicen er bedr(lurer på om det er noen hakk billigere). Husk porto, porto er dyrt!

Gjest uggsepuggse
Skrevet

Tar faktisk tilbake det jeg sa her, det er taylor som ligger noe under uggs.com i pris. Portoen ble 236, for et par små boots, sikkert mer hvor mye du handler. Men siden er helt trygg og det er ekte uggs.

Gjest 38,39 eller 40
Skrevet

Tar faktisk tilbake det jeg sa her, det er taylor som ligger noe under uggs.com i pris. Portoen ble 236, for et par små boots, sikkert mer hvor mye du handler. Men siden er helt trygg og det er ekte uggs.

Takk skal du ha, det virker som du har litt peiling. Ser på Finn at det er mange som vil selge Ugg´s, men prisen er litt vel billig at de kan være ekte. Jeg driver med import selv fra Kina, ( ikke kopier ), så jeg vet ihvertfall litt mere enn den vanlig mann i gata om piratkopier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...