Gå til innhold

Gled dere damer - Neste sommers hotteste sko

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe, de der så jeg og.

Var litt artige, da! :)

Men neppe noe for meg :#

Skrevet

Slike sko er bedre å se på enn å ha på seg!

Syns ikke at de var noe å se på eller.

Stygge var de. :-/

brilleslangen
Skrevet

Hehe, de der så jeg og.

Var litt artige, da! :)

Men neppe noe for meg :#

Ingen har hittil fått på meg høyhælede sko(greier ikke å gå med høye hæler) så de der hadde jeg ikke brukt om jeg så hadde fått betaling. Men er det noen som vil bruke dem, så vær så god og dem om det... Jeg skal ikke ha dem ;-)

Skrevet

*LOL* Er glad i høye hæler pga høyden min (eller mangel på sådan) bl.a., men disse ser både stygge og direkte helsefarlige ut!

Det meste av "Haut Couture" og motevisninger er vel ikke for folk flest, men ment som en "trendviser".

Er så utrendy og traust at jeg velger det jeg trives i, liker og har råd til, men det er underholdende med slike påfunn - og ikke minst en trøst i at selv de moteriktige ser verre ut enn meg, hehe :-)

Skrevet

Oisann! Lurer på hvor lang tid det tar før vi ser de skoene der på melkereklamen "No milk today"....

Skrevet

Himmel og hav... Jeg liker hæl, men de så jo ut som en krabbeklo. :0/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...