Gjest Heller barbeint Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 http://minmote.no/index.php/2009/10/er-dette-neste-sommers-skomote/ 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Hehe, de der så jeg og. Var litt artige, da! Men neppe noe for meg :# 0 Siter
Liliaceae Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Slike sko er bedre å se på enn å ha på seg! 0 Siter
astridny Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Slike sko er bedre å se på enn å ha på seg! Syns ikke at de var noe å se på eller. Stygge var de. :-/ 0 Siter
brilleslangen Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Hehe, de der så jeg og. Var litt artige, da! Men neppe noe for meg :# Ingen har hittil fått på meg høyhælede sko(greier ikke å gå med høye hæler) så de der hadde jeg ikke brukt om jeg så hadde fått betaling. Men er det noen som vil bruke dem, så vær så god og dem om det... Jeg skal ikke ha dem ;-) 0 Siter
olivia13 Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 *LOL* Er glad i høye hæler pga høyden min (eller mangel på sådan) bl.a., men disse ser både stygge og direkte helsefarlige ut! Det meste av "Haut Couture" og motevisninger er vel ikke for folk flest, men ment som en "trendviser". Er så utrendy og traust at jeg velger det jeg trives i, liker og har råd til, men det er underholdende med slike påfunn - og ikke minst en trøst i at selv de moteriktige ser verre ut enn meg, hehe :-) 0 Siter
morsan Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Oisann! Lurer på hvor lang tid det tar før vi ser de skoene der på melkereklamen "No milk today".... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Himmel og hav... Jeg liker hæl, men de så jo ut som en krabbeklo. :0/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.