Gjest to i familien Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Hver gang jeg spiser havregrøt, får jeg vondt i magen, og det gjør datteren min (7) også. Det har ikke med melken å gjøre (for den tåler vi ellers). Er det vanlig å ikke tåle havre? 0 Siter
Gjest Leele Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Dette har jeg også lurt på, tåler melk.. Men når jeg spiser havregrøt får jeg vondt i magen.. Håper noen kan komme med et fornuftig svar. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Vet ikke. Kanskje tilfeldig? Hos oss tåler flere løk- unntatt meg- som får vondt i magen av det. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 9. oktober 2009 Skrevet 9. oktober 2009 Tåler du andre typer grøt, da? Eller andre typer havreprodukter (havrekjeks, havrebrød, feks?). 0 Siter
Gjest MayLynn Skrevet 9. oktober 2009 Skrevet 9. oktober 2009 Kan det være at det er mye fiber som gjør det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.