Gjest togli Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Noen som har gode sider der man kan handle hobbyartikler på nettet? Hadde vært kjekt om barna mine (5, 9 og 12) kunne laga julegaver til besteforeldre osv 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Vi malte bilder her om dagen. På lerret. Ble kjempe fine. Kommer desverre ikke på noen sider i farta. ;p 0 Siter
l@bamba Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Vi malte bilder her om dagen. På lerret. Ble kjempe fine. Kommer desverre ikke på noen sider i farta. ;p panduro? Det første jeg kommer på. Ellers er det vakkert med ullbilder. enkelt og dekorativt, tove en engel på bakgrunn,f.eks til jul 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Vi malte bilder her om dagen. På lerret. Ble kjempe fine. Kommer desverre ikke på noen sider i farta. ;p Hvor kjøper man lerret? *rødme* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 panduro? Det første jeg kommer på. Ellers er det vakkert med ullbilder. enkelt og dekorativt, tove en engel på bakgrunn,f.eks til jul Problemet er at jeg tror alle besteforeldrene synes de har bilder og ting og tang nok framme i stuene sine Jeg tenkte kanskje vi kunne lage såper, godterier eller andre bruksting? 0 Siter
laban Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 I tillegg til Panduro har jeg brukt Terapisløyd, som nå er kjøpt opp av Creative Company. Sjekk http://www.cchobby.no/ 0 Siter
Gjest ei som jobber hos panduro Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Panduro har materialpakker for såpe og sukkertøy, og de selger lerrett (billigere enn Clas Ohlson faktisk...). Julepakkene har kommet inn i butikkene og nå. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Panduro har materialpakker for såpe og sukkertøy, og de selger lerrett (billigere enn Clas Ohlson faktisk...). Julepakkene har kommet inn i butikkene og nå. Takk for svar! Da må jeg ta en tur innom og sjekke 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 I tillegg til Panduro har jeg brukt Terapisløyd, som nå er kjøpt opp av Creative Company. Sjekk http://www.cchobby.no/ Takk skal du ha Lagt til i favoritter! 0 Siter
l@bamba Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Problemet er at jeg tror alle besteforeldrene synes de har bilder og ting og tang nok framme i stuene sine Jeg tenkte kanskje vi kunne lage såper, godterier eller andre bruksting? Men, en juleengel kan pakkes vekk etter jul... Ellers er det fint som du nevner med såper,f.eks... 0 Siter
morsan Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Problemet er at jeg tror alle besteforeldrene synes de har bilder og ting og tang nok framme i stuene sine Jeg tenkte kanskje vi kunne lage såper, godterier eller andre bruksting? Høres lurt ut med (for)bruksting!:-) Det kan nok selv for de mest positivt innstilte besteforeldre bli litt vel mye hjemmelagde ting som forventes å stå framme, så fint med ting som blir borte av seg selv etterhvert:-) men som l@bamba er inne på, så blir jo slikt som julepynt ryddet bort etter jul. Et annet forslag, basert på noe vi selv fikk i gave da junior gikk i barnehagen, er dekorerte kleshengere. Vi fikk slike trehengere som han hadde malt selv. Større og mer fingernemme barn kan kanskje drapere med stoff el lign. Man trenger jo kleshengere i skapet, og jeg synes det er koselig å ha et par som er dekorert av sønnen min. :-) 0 Siter
Gjest ei som jobber hos panduro Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Takk for svar! Da må jeg ta en tur innom og sjekke www.pandurohobby.no Så kan du titte litt på nett først om du vil. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. oktober 2009 Skrevet 9. oktober 2009 http://www.cchobby.no/pages/product.asp?itemGuid=187783 Disse tenker jeg på. Blir knallfine om man f.eks. kjøper noen fine juleservietter og limer på med decoupagelakk. I tillegg kan man feste noen fine glassperler på en metalltråd og tvinne rundt håndtaket. 0 Siter
scilla Skrevet 9. oktober 2009 Skrevet 9. oktober 2009 www.pandurohobby.no Så kan du titte litt på nett først om du vil. Her blir det laget oppvaskkluter i år. http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet?QRY=klut&p=IXS750&m=1 Jeg fant ikke den pakken jeg kjøpte, men det er denne typen. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. oktober 2009 Skrevet 9. oktober 2009 Men, en juleengel kan pakkes vekk etter jul... Ellers er det fint som du nevner med såper,f.eks... Sant det, men jeg er ikke så glad i "dill-dall" selv, så jeg tenker det kan bli too much for besteforeldrene også 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. oktober 2009 Skrevet 9. oktober 2009 www.pandurohobby.no Så kan du titte litt på nett først om du vil. Takk:) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. oktober 2009 Skrevet 9. oktober 2009 http://www.cchobby.no/pages/product.asp?itemGuid=187783 Disse tenker jeg på. Blir knallfine om man f.eks. kjøper noen fine juleservietter og limer på med decoupagelakk. I tillegg kan man feste noen fine glassperler på en metalltråd og tvinne rundt håndtaket. De var kjempefine! Titta på bildet av glassene med steiner rundt håndtaket. Fin julegave Takk:) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 9. oktober 2009 Skrevet 9. oktober 2009 Hvor kjøper man lerret? *rødme* Jeg kjøpte mine på en billigbutikk her. Europris har også. Fargehandelen har, og hobbybutiken. :0) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. oktober 2009 Skrevet 9. oktober 2009 Takk for svar! Da må jeg ta en tur innom og sjekke Vil bare advare mot dropskoking! Det er _ikke_ noe for unger! Det blir vanvittig varmt og jeg ville ikke hatt mine to borti det i alle fall. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. oktober 2009 Skrevet 9. oktober 2009 Vil bare advare mot dropskoking! Det er _ikke_ noe for unger! Det blir vanvittig varmt og jeg ville ikke hatt mine to borti det i alle fall. *stryker dropskoking fra julegaveforberedelseslista* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.