Gå til innhold

Hobbyartikler for barn på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gode sider der man kan handle hobbyartikler på nettet? Hadde vært kjekt om barna mine (5, 9 og 12) kunne laga julegaver til besteforeldre osv :)

Skrevet

Vi malte bilder her om dagen. På lerret. Ble kjempe fine.

Kommer desverre ikke på noen sider i farta. ;p

Skrevet

panduro? Det første jeg kommer på. Ellers er det vakkert med ullbilder. enkelt og dekorativt, tove en engel på bakgrunn,f.eks til jul

Skrevet

Hvor kjøper man lerret? *rødme*

Skrevet

panduro? Det første jeg kommer på. Ellers er det vakkert med ullbilder. enkelt og dekorativt, tove en engel på bakgrunn,f.eks til jul

Problemet er at jeg tror alle besteforeldrene synes de har bilder og ting og tang nok framme i stuene sine ;)

Jeg tenkte kanskje vi kunne lage såper, godterier eller andre bruksting?

Gjest ei som jobber hos panduro
Skrevet

Panduro har materialpakker for såpe og sukkertøy, og de selger lerrett (billigere enn Clas Ohlson faktisk...). Julepakkene har kommet inn i butikkene og nå.

Skrevet

Panduro har materialpakker for såpe og sukkertøy, og de selger lerrett (billigere enn Clas Ohlson faktisk...). Julepakkene har kommet inn i butikkene og nå.

Takk for svar! Da må jeg ta en tur innom og sjekke :)

Skrevet

Problemet er at jeg tror alle besteforeldrene synes de har bilder og ting og tang nok framme i stuene sine ;)

Men, en juleengel kan pakkes vekk etter jul... Ellers er det fint som du nevner med såper,f.eks...

Skrevet

Høres lurt ut med (for)bruksting!:-) Det kan nok selv for de mest positivt innstilte besteforeldre bli litt vel mye hjemmelagde ting som forventes å stå framme, så fint med ting som blir borte av seg selv etterhvert:-)

men som l@bamba er inne på, så blir jo slikt som julepynt ryddet bort etter jul.

Et annet forslag, basert på noe vi selv fikk i gave da junior gikk i barnehagen, er dekorerte kleshengere. Vi fikk slike trehengere som han hadde malt selv. Større og mer fingernemme barn kan kanskje drapere med stoff el lign.

Man trenger jo kleshengere i skapet, og jeg synes det er koselig å ha et par som er dekorert av sønnen min. :-)

Gjest ei som jobber hos panduro
Skrevet

www.pandurohobby.no

Så kan du titte litt på nett først om du vil.

Skrevet

Men, en juleengel kan pakkes vekk etter jul... Ellers er det fint som du nevner med såper,f.eks...

Sant det, men jeg er ikke så glad i "dill-dall" selv, så jeg tenker det kan bli too much for besteforeldrene også ;)

Skrevet

www.pandurohobby.no

Så kan du titte litt på nett først om du vil.

Takk:)

Skrevet

http://www.cchobby.no/pages/product.asp?itemGuid=187783

Disse tenker jeg på. Blir knallfine om man f.eks. kjøper noen fine juleservietter og limer på med decoupagelakk. I tillegg kan man feste noen fine glassperler på en metalltråd og tvinne rundt håndtaket.

De var kjempefine! Titta på bildet av glassene med steiner rundt håndtaket. Fin julegave :) Takk:)

Skrevet

Hvor kjøper man lerret? *rødme*

Jeg kjøpte mine på en billigbutikk her. Europris har også. Fargehandelen har, og hobbybutiken. :0)

Skrevet

Vil bare advare mot dropskoking! Det er _ikke_ noe for unger! Det blir vanvittig varmt og jeg ville ikke hatt mine to borti det i alle fall.

Skrevet

Vil bare advare mot dropskoking! Det er _ikke_ noe for unger! Det blir vanvittig varmt og jeg ville ikke hatt mine to borti det i alle fall.

*stryker dropskoking fra julegaveforberedelseslista* ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...