jubalong70 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det er ganske utrolig så fort som tiden går. I dag blir minstemann i huset 4 år. Han har hatt nedtelling i flere dager, og kommet stadig tidligere inn til oss på morgenen for å fortelle hvor mange dager det var til han hadde bursdag. Og i dag er endelig dagen her! Nå sitter han i sofaen og prøver å kle på seg, men TV'n var visst veldig interessant... Jentene har høstferie, så her er det en veldig rolig morgen. Snart skal vi dra i barnehagen der han skal servere is med Non-Stop etter lunsj. Nylig proklamerte han at de andre barna nok gledet seg til å få is i dag Til middag ønsket han seg tomatsuppe, og det skal han selvsagt få Og på ettermiddagen kommer besteforeldre, tanter og onkler for å feire bursdagsbarnet. Barneselskapet har vi utsatt til pappa'n kan være med å hjelpe til, så det blir ikke før neste uke. Snuppen ønsker seg en ordentlig motorsag, for den han har nå er bare til å leke med (sitat). Han blir nok skuffet... Ha en flott dag alle sammen, det skal vi ha 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Gratulerer så masse med 4-åringen :-) Håper han får en topp dag! 7-åringen her i huset har i flere år ønsket seg hjullaster, tror han var 2 år første gang ønsket kom opp. Hjullastere har han fått fra tid til annen i bursdag og til jul. I lekeformat da selvfølgelig. Tror han var 4-5 år da vi endelig forsto at det var en skikkelig hjullaster, som bestefar har, han ønsket seg :-) Han ble stadig skuffet kan du tru :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Gratulerer!! Utrolig stort med bursdag:-) Selv har vi en som teller ned til femårsdag, det er enda et par uker igjen men for hver dag blir det nytt kryss i kalenderen.... Håper dere får en fin feiring alle sammen!! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Gratulerer med lillegutt i dag! 4 år og stooor gutt - høres ut som han er en bevisst ung mann :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Gratulerer med lillegutt i dag! 4 år og stooor gutt - høres ut som han er en bevisst ung mann :-) He, he - ja, det er han absolutt Og fantasirik. Noen sammenlignet ham med Tommy i Tommy og Tiger'n, og den sammenligningen er nok ikke så dum... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Gratulerer!! Utrolig stort med bursdag:-) Selv har vi en som teller ned til femårsdag, det er enda et par uker igjen men for hver dag blir det nytt kryss i kalenderen.... Håper dere får en fin feiring alle sammen!! :-) Tusen takk Og lykke til med nedtellinga og den forestående bursdagen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Gratulerer så masse med 4-åringen :-) Håper han får en topp dag! 7-åringen her i huset har i flere år ønsket seg hjullaster, tror han var 2 år første gang ønsket kom opp. Hjullastere har han fått fra tid til annen i bursdag og til jul. I lekeformat da selvfølgelig. Tror han var 4-5 år da vi endelig forsto at det var en skikkelig hjullaster, som bestefar har, han ønsket seg :-) Han ble stadig skuffet kan du tru :-) He, he - de har store ønsker de små 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Gratulerer med dagen Aner jeg en skikkelig skogskar i heimen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 ''Snuppen ønsker seg en ordentlig motorsag, for den han har nå er bare til å leke med (sitat). Han blir nok skuffet... ;)'' Genialt!!!! Gratulerer med fireåring i huset. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Gratulerer - ved 4 år begynner de å bli ordentlig store og (gradvis mer) fornuftige! Jeg husker en kollega for mange år siden fortalte at nevøen ønsket seg motorsag og spraøymaling til bursdagen. Tror han skulle fylle 6... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Gratulerer med dagen begge to! Jeg husker når han kom til verden, tenk at det er 4 år siden, tiden den går, går litt for fort for meg noen ganger ;o) rart med det, husker når endel av disse små dol-babyene kom, som nå ikke er babyer lengre. Ekte motorsag ja, det ville guttungen ha også når han var mindre, lekesaga hans lagde bare lyd, men ingen "skade" på planken, he he. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppola Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hipp hurra for gutten din! Min gutt blir fire år om noen måneder og har begynt å snakke om bursdagselskapet han skal ha da allerede. Det blir jo første "ordentlige" selskapet med gutta i barnehagen så det gleder han seg til. Ja det er rart, vemodig og ikke minst gøy at gutta blir større og følge med på alt de gjør og ikke minst sier:) Skjønner at en ordentlig sag står på ønskelista! Ha en flott dag! Ha en hyggelig dag 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Gratulerer med fireåringen Motorsag ja.. ikke veldig barnevennlig men. Hehe.. søte de er. Kos dere masse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 He, he - de har store ønsker de små Poden min ønska seg en elefant han da når han ble fire i sommer.. Hehe.. sa det kunne bli litt trangt om plassen med en elefant i huset. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Gratulerer med dagen Aner jeg en skikkelig skogskar i heimen? He, he - pappa'n er i hvertfall den store helten. Og pappa'n har ordentlig motorsag som har blitt brukt ganske flittig den siste tiden (har "pusset opp" gårdsplassen). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Poden min ønska seg en elefant han da når han ble fire i sommer.. Hehe.. sa det kunne bli litt trangt om plassen med en elefant i huset. Kuult!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1255077743' post='4227208] Gratulerer med dagen begge to! Jeg husker når han kom til verden, tenk at det er 4 år siden, tiden den går, går litt for fort for meg noen ganger ;o) rart med det, husker når endel av disse små dol-babyene kom, som nå ikke er babyer lengre. Ekte motorsag ja, det ville guttungen ha også når han var mindre, lekesaga hans lagde bare lyd, men ingen "skade" på planken, he he. Jeg husker jeg satt og skrev på dol at jeg lurte på om jeg kanskje hadde rier. Syntes det var litt rart å være tredjegangsfødende og ikke vite hva som skjedde... He, he - det ble en lang natt og en lang dag etter det, så kom prinsen. Mener han ble født i 19-tiden. Nå skal han snart hentes i barnehagen - gleder meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Hipp hurra for gutten din! Min gutt blir fire år om noen måneder og har begynt å snakke om bursdagselskapet han skal ha da allerede. Det blir jo første "ordentlige" selskapet med gutta i barnehagen så det gleder han seg til. Ja det er rart, vemodig og ikke minst gøy at gutta blir større og følge med på alt de gjør og ikke minst sier:) Skjønner at en ordentlig sag står på ønskelista! Ha en flott dag! Ha en hyggelig dag Tusen takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Gratulerer med 4-åringen :-) Gutter vil som kjent ha ekte vare, ei rettelig motorsag *hehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Gratulerer med 4-åringen :-) Gutter vil som kjent ha ekte vare, ei rettelig motorsag *hehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.