Gå til innhold

Lille snuppen er 4 år i dag...

jubalong70

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Poden min ønska seg en elefant han da når han ble fire i sommer.. Hehe.. sa det kunne bli litt trangt om plassen med en elefant i huset. :)

Min nå så store niese sa da hun var liten at hun ønsket seg en liten gris i bur;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Men jeg synes du er kjip som ikke gir ungen skikkelig verktøy ass! ;o)

Hi, hi - vi er skikkelig kjipe, ja :)

Men, han ble ganske fornøyd med gaven han fikk likevel. Vi svelget en kamel (har kommet ut av tellingen over hvor mange vi har svelget siden vi fikk barn), og han fikk Nintendo DS...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen:-) Jeg husker at han ble født. Pussig så fort tida går.

Jepp... Den søte, lille gutten min har blitt ganske stor. Og større skal han bli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer veldig på hva snuppen fikk i gave da??

Og gikk selskapet med familien bra?

Tenker han sover som en stein nå!

Han er lagt, og sover som en stein :)

Han fikk Nintendo DS (ja, det var enda en kamel som måtte svelges...) og var utrolig fornøyd. Tror motorsaga er glemt for øyeblikket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nå så store niese sa da hun var liten at hun ønsket seg en liten gris i bur;-)

Det finnes jo søte minigriser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med veslegutten:-) Så bra at han ble fornøyd selv om det ikke ble motrorisert verktøy da;-)

Har to gutter selv og skjønner godt at ønskene går i denne retningen. Begge våre har egne redskapskasser (de er 7 og 4) med spikkekniver, sag, spikrer og skruer i alle varianter og eldstemann har øks også:-)

Husker godt da sønnen din ble født jeg også, og kan ikke helt skjønne at det er fire år siden. Min yngste nevø blir fire år i morgen og er ganske så "høy" om dagen han også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig!!!

Min yngste ble 7 år i dag og hadde vennebursdag. Familiebursdag i morgen og skolebursdag søndag, puh..

Men hun er strålende fornøyd, fikk også DSi (med min kamelsmak i munnen) og andre strålende gaver.

Pappaen hennes døde tragisk og uventa sommeren for 2 år siden. Han var en ivrig fisker og hobbykokk så hun ønsket seg "ørret og makrelll" til middag - noe hun fikk, selvfølgelig.

Hun så "himmelens første stjerne i går kveld og ønska seg EN ting. Til tross for en super bursdag så langt, sa hun før hun la seg at "ønsket mitt gikk ikke i oppfylllelse". "Hva var det da", spurte jeg. "At pappa kommer ned fra himmelen", svarte hun..

Vet at hun har hatt det godt, men flere hjerter gråter her. Materielle ting er ikke alt, selv om de betyr mye for de fleste av oss - små eller store..

Huff, mente ikke å legge en demper på stemningen her; (og vi klarer oss fint, ikke ute etter sympati!)

Poenget var: GRATULERER MED PODEN :-) Motorsaga kommer nok når han er moden for det, hehe ;-)

Som min datter sier (har ikke hjerte til å korrigere henne da det er så søtt):

HIPPI! (blanding av hipp hurra og jippi) ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min snart-fem-åring ønsker seg Alexander Rybak han..... eller "Grannprrriiiii-Rybak" som han kalles. Vet ikke helt hva han tenker å bruke han til men... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest - Ingoen -

Åh, gratulerer så mye med 4års dagen - både til den stolte mor og bursdagsbarnet!

Det er virkelig sant - tiden bokstavelig talt FLYR når man har barn.. Håper dagen ble fin og at dere koser dere maksimalt med fireåringen!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med veslegutten:-) Så bra at han ble fornøyd selv om det ikke ble motrorisert verktøy da;-)

Har to gutter selv og skjønner godt at ønskene går i denne retningen. Begge våre har egne redskapskasser (de er 7 og 4) med spikkekniver, sag, spikrer og skruer i alle varianter og eldstemann har øks også:-)

Husker godt da sønnen din ble født jeg også, og kan ikke helt skjønne at det er fire år siden. Min yngste nevø blir fire år i morgen og er ganske så "høy" om dagen han også:-)

Minstemann her har også verktøykasse med ordentlig verktøy i liten størrelse. Dette er veldig populært.

Fascinerende å se forskjellene på gutter og jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig!!!

Min yngste ble 7 år i dag og hadde vennebursdag. Familiebursdag i morgen og skolebursdag søndag, puh..

Men hun er strålende fornøyd, fikk også DSi (med min kamelsmak i munnen) og andre strålende gaver.

Pappaen hennes døde tragisk og uventa sommeren for 2 år siden. Han var en ivrig fisker og hobbykokk så hun ønsket seg "ørret og makrelll" til middag - noe hun fikk, selvfølgelig.

Hun så "himmelens første stjerne i går kveld og ønska seg EN ting. Til tross for en super bursdag så langt, sa hun før hun la seg at "ønsket mitt gikk ikke i oppfylllelse". "Hva var det da", spurte jeg. "At pappa kommer ned fra himmelen", svarte hun..

Vet at hun har hatt det godt, men flere hjerter gråter her. Materielle ting er ikke alt, selv om de betyr mye for de fleste av oss - små eller store..

Huff, mente ikke å legge en demper på stemningen her; (og vi klarer oss fint, ikke ute etter sympati!)

Poenget var: GRATULERER MED PODEN :-) Motorsaga kommer nok når han er moden for det, hehe ;-)

Som min datter sier (har ikke hjerte til å korrigere henne da det er så søtt):

HIPPI! (blanding av hipp hurra og jippi) ;-)

Jeg synes det var herlig å lese hvordan datteren din inkluderer pappa'n sin i bursdagen. Skjønner at det må være veldig vanskelig.

Håper dagen ble god, og at barneselskapet blir en suksess :)

Vi har utsatt barneselskapet til neste fredag. Jaktsesong...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min snart-fem-åring ønsker seg Alexander Rybak han..... eller "Grannprrriiiii-Rybak" som han kalles. Vet ikke helt hva han tenker å bruke han til men... ;-)

''Vet ikke helt hva han tenker å bruke han til men... ;-)''

Vel, fiiine fruer i gamle da'r hadde jo selskapsdamer, så kanskje han rett og slett skal ha han som muntrasjonsråd og underholdning? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...