filiokus81 Skrevet 9. oktober 2009 Skrevet 9. oktober 2009 http://www.dagbladet.no/2009/10/08/nyheter/utenriks/fly/8489421/ ''Han mener at blackouten skyldes en kombinasjon av alkohol og slankemedisiner han går på og at han derfor ikke kan lastes for det som har skjedd.'' Hjelpe meg for en dust. 0 Siter
Gjest Vaniljeyogurt Skrevet 9. oktober 2009 Skrevet 9. oktober 2009 Drikk deg dritings og se hvor dust blir da... 0 Siter
filiokus81 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Skrevet 9. oktober 2009 Drikk deg dritings og se hvor dust blir da... ''Drikk deg dritings og se hvor dust blir da...'' Hvor blir dust da? Kanksje du mente "hvor blir dust av"? Jeg tror imidlertid ikke dusten forsvinner bare fordi jeg også tar meg noen drammer. 0 Siter
Gjest Vaniljeyogurt Skrevet 9. oktober 2009 Skrevet 9. oktober 2009 ''Drikk deg dritings og se hvor dust blir da...'' Hvor blir dust da? Kanksje du mente "hvor blir dust av"? Jeg tror imidlertid ikke dusten forsvinner bare fordi jeg også tar meg noen drammer. Jeg mente "hvor dust du blir da". 0 Siter
filiokus81 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Skrevet 9. oktober 2009 Jeg mente "hvor dust du blir da". Jeg skjønte det. Og jeg drikker meg ikke dritings,fordi jeg _vet_at jeg blir en dust da. Which is my point. ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.