Tvillingmamma Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hei, jeg trenger å "lufte" litt tanker: Har jenter 11 og 81/2 år. I fjor vinter kjøpte vi nye vintersko til jentene, da ende de opp med samme størrelse. Den minste skulle eg hatt størrelsen under den eldste, men hun sa at de var litt ekle, så da ble vi enige om samme str. I år passer ikke skoene den eldste jenta. Den minste sier at skoene passer fint. Den eldste trenger nå både Cherrox og vintersko, og den yngste trenger Cherrox... eller, vinterskoene de hadde i fjor er Sorel. De har en del gummi nederst og jeg tenker litt sånn: Nå har vi 2 par som den minste da kan bruke. Skal jeg droppe å kjøpe Cherrox til henne, siden hun nå kan bruke begge vinterparene? De er ikke akkurat mye brukt, vi som bor i Oslo.... Tenker litt at hun da har to par å bytte på med og at det da kanskje blir overflødig med Cherrox. Noen synsinger der ute? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg synes det høres helt greit ut jeg, men vær forberedt på at noen kommer med pekefingeren og sier FYYY fordi du i det hele tatt tenker på å la minsta arve sko etter størsta... Men så lenge skoene er greie og lite brukt ser jeg overhodet ikke noe problem i det.. Og minsta vil mest sannsynlig greie seg med de to par skoene ho har... De holder jo ut fukt godt, og skulle ho bli våt har ho jo å bytte med mens dere tørker det andre paret... Jeg hadde nok ikke kjøpt sko til yngsta om jeg hadde vært i en slik situasjon... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvillingmamma Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg synes det høres helt greit ut jeg, men vær forberedt på at noen kommer med pekefingeren og sier FYYY fordi du i det hele tatt tenker på å la minsta arve sko etter størsta... Men så lenge skoene er greie og lite brukt ser jeg overhodet ikke noe problem i det.. Og minsta vil mest sannsynlig greie seg med de to par skoene ho har... De holder jo ut fukt godt, og skulle ho bli våt har ho jo å bytte med mens dere tørker det andre paret... Jeg hadde nok ikke kjøpt sko til yngsta om jeg hadde vært i en slik situasjon... Nei, det er nettopp det jeg tenker og, at jeg kan ikke helt se nytten av nye cherrox da vi har 2 andre par å bruke... og de vinterskoene er ikke mye brukt....tenkte at da kan hun ha vanlige sokker i vinterskoene på de dagene det da er typisk cherrox-vær, slik at hun ikke "koker", og skulle det ikke funke, er det jo håp om at det er cherrox å få tak i senere... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majas mamma Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 jeg ville ikke kjøpt ett nytt par til 8-åringen når de to hun har passer bra. En annen sak er å kjøpe nye Cherrox til en 11-åring. Min datter ville nektet plent å bruke noe sånt nå. Hun protesterte vilt allerede som 6 åring, og har ikke hatt cherrox siden. Kanskje du skulle finne et par andre gode vintersko til 11-åringen. Siden du bor i Oslo har du jo et godt utvalg skobutikker å velge i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvillingmamma Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 jeg ville ikke kjøpt ett nytt par til 8-åringen når de to hun har passer bra. En annen sak er å kjøpe nye Cherrox til en 11-åring. Min datter ville nektet plent å bruke noe sånt nå. Hun protesterte vilt allerede som 6 åring, og har ikke hatt cherrox siden. Kanskje du skulle finne et par andre gode vintersko til 11-åringen. Siden du bor i Oslo har du jo et godt utvalg skobutikker å velge i. Men 11-åringen synes det er greit å ha cherrox, så må hun ha et par snø-sko i tillegg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Her har vi aldri brukt Cherrox, så for min del høres det ypperlig ut å ha to vanlige vintersko å bytte på:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Her har vi aldri brukt Cherrox, så for min del høres det ypperlig ut å ha to vanlige vintersko å bytte på:-) Cherrox er uunnværlige...! *bla bla bla* Jeg har vært for lenge på DOL! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Cherrox er uunnværlige...! *bla bla bla* Jeg har vært for lenge på DOL! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.