Gå til innhold

Asbestfjerning

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fjerner asbest fra isolasjonen utvendig i borettslaget mitt. De holder på rett utenfor hos meg for tiden. For et par dager siden begynte jeg å bli plaget med hodepine, og i går ble jeg plutselig kvalm, og det henger i enda. Det går veldig opp og ned, jeg kan føle meg i grei form og spise litt og sånt, og så får jeg plutselig vondt i hodet og føler meg shabby igjen. Ibux hjelper, ikke Paracet.

Ettersom de driver med disse arbeidene blir jeg litt smånervøs. Kan det være noe slikt jeg reagerer på? Har ikke snakket med noen naboer om de har opplevd noe liknende.

Kvalmen oppsto mens jeg var på jobben i går, altså er det ikke slik at formen blir -bedre- mens jeg er unna leiligheten min. Men jeg har så lite greie på dette at jeg ikke vet hva slags mønster man skal se etter.

Antakelig er det vel bare en bug, men blir jo litt skeptisk, når jeg ser ut av vinduet på sekker merket med asbest :/ Noen som har peiling? Kan det være jeg er oversensitiv for sånne ting, og at jeg dermed reagerer selv om forurensningsmengden er for liten til at de trenger å varsle?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...