Tvillingmamma Skrevet 9. oktober 2009 Skrevet 9. oktober 2009 Jentene mine, født i 1998 og 2000 vil ha side på facebook. Mange av vennene har og de synes det er artig. Jeg har prøvd å registrere de, men får bare melding "du er ikke kvalifisert til å registrere deg på facebook." Hvorfor det? Det står at alle kan registrere seg? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. oktober 2009 Skrevet 9. oktober 2009 Det er 13 års aldersgrense på Facebook, så isåfall må du legge inn et falskt fødselsår. 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Skrevet 9. oktober 2009 Det er 13 års aldersgrense på Facebook, så isåfall må du legge inn et falskt fødselsår. Åhhh, er det det de andre har gjort da tro? Da får vi se litt på det i morgen takk, har prøvd å lese etter aldersgrense, men fant ikke noe om det i farten, takk, takk 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. oktober 2009 Skrevet 9. oktober 2009 Åhhh, er det det de andre har gjort da tro? Da får vi se litt på det i morgen takk, har prøvd å lese etter aldersgrense, men fant ikke noe om det i farten, takk, takk Tror nok det er grunnen ja :-) 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 11. oktober 2009 Skrevet 11. oktober 2009 Åhhh, er det det de andre har gjort da tro? Da får vi se litt på det i morgen takk, har prøvd å lese etter aldersgrense, men fant ikke noe om det i farten, takk, takk Pass på å lukke profilene så slik at kun venner kan se dem. :-) 0 Siter
Gjest dolberta Skrevet 11. oktober 2009 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg synes ikke at 9 og 11 åringer har noe på Facebook å gjøre. Men det er meg det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.