Gå til innhold

Grytesett fra Solingen - erfaring?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har. Mat har aldri brent seg. Det eneste jeg kan si negativt er at håndtakene blir for varme, men det følger med to små "votter" til håndtakene.

Takk for svar :)

Jeg ser nå at de reklamerer med at "håndtakene ikke blir varme", så det spørs om de har gjort forbedringer?

Ikke det du spør om, men vi kjøpte tre kasseroller på IKEA i en pakke, de var med glasslokk og kostet kr 100,- tilsammen! De har fungert utmerket på induksjon ;)

I tillegg har vi jerngryte, to stekepanner(hvor den ene er så høy at man også kan bruke den som kasserolle), samt nylig innkjøpt en liten saus kasserolle.

Annonse

Ikke det du spør om, men vi kjøpte tre kasseroller på IKEA i en pakke, de var med glasslokk og kostet kr 100,- tilsammen! De har fungert utmerket på induksjon ;)

I tillegg har vi jerngryte, to stekepanner(hvor den ene er så høy at man også kan bruke den som kasserolle), samt nylig innkjøpt en liten saus kasserolle.

Har hørt at Ikea sitt også skal være bra, så skal sjekke ut det! Søsteren min mente det var et grytesett fra Ikea som hadde fått "Best i test" (sto visst på en plakat på Ikea), så sikkert verdt å sjekke der også! Takk for svar :)

Gjest annlovinda

Har hørt at Ikea sitt også skal være bra, så skal sjekke ut det! Søsteren min mente det var et grytesett fra Ikea som hadde fått "Best i test" (sto visst på en plakat på Ikea), så sikkert verdt å sjekke der også! Takk for svar :)

Det er settet som heter 365+ som fikk best i test.

Vi har hatt vårt i over to år nå - kjøpte det når vi byttet til indusjonsovn. Har vært veldig fornøyd med dette settet. Betalte vel rundt 4-500 for 3 kjeler og en stekepanne.

Det er settet som heter 365+ som fikk best i test.

Vi har hatt vårt i over to år nå - kjøpte det når vi byttet til indusjonsovn. Har vært veldig fornøyd med dette settet. Betalte vel rundt 4-500 for 3 kjeler og en stekepanne.

Dette?: http://www.ikea.com/no/no/catalog/categories/series/14888/

Gjest annlovinda

Ja.

Vi kjøpte denne pakka for et par år siden.

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30101168

KJelene er like fine ennå.

Stekepanna er nok litt slitt - men den er brukt utrolig mye - og har vært den eneste stekepanna jeg har brukt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...