Gå til innhold

Frimurerne og menneskelevningene i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper Aftenposten hver fredag pga A-magasinet som følger med. Alltid så mye interessant lesestoff i det bladet.

I går stod det en artikkel om Frimurernes hemmelige liv. En som hadde nådd 8. grad av 11 mulige, hadde hoppet av og avslørte nå hva som foregikk på innsida av denne ekslusive "gutte-klubben."

Han snakket om mørke, trange rom, beinrester av mennesker, likkister, osv. Helt sykt spør du meg.

Nå som dette med beinrestene (tror det skulle være etter 5-6 mennesker) er framme i media, hvorfor kommer ikke Politiet på banen og krever dem fjernet?

Alle knokler og beinrester etter mennesker burde bli undersøkt og til slutt lagt i jorda. Er man ikke interessert i hvor disse knoklene og beinrestene kommer fra? Tenk om de stammer fra uoppklarte forsvinninger av mennesker? Drap? Har de gravd dem opp fra kirkegårder? HVOR kommer de fra?

I følge artikkelen lå altså disse menneskelevningene på gulvet to etasjer under jorda i Frimurerlogen i Trondheim. De ligger angivelig i et mørkt rom der, og kandidater til en "høyere bevissthet" må altså på et eller annet stadium/nivå kravle over disse beinrestene for å nå neste grad.

Hårreisende!

Gjest kvinnene burde gi en klar klage
Skrevet

Det finnes jo også politifolk i disse losjene, så vi må vel gå utifra at det ikke er ekte menneskelik som blir brukt.

Men jeg tror det foregår ritualer som ikke er særs bra, ellers så ville jo ikke alt dette hemmelighetskremmeriet finnes.

Og hvor finnes likestillingen her??

Skrevet

Kan jo tenkes at dette er vrøvl.

Ja for det fins jo ikke sprø og slemme folk i Norge. ;-)

Skrevet

Det finnes jo også politifolk i disse losjene, så vi må vel gå utifra at det ikke er ekte menneskelik som blir brukt.

Men jeg tror det foregår ritualer som ikke er særs bra, ellers så ville jo ikke alt dette hemmelighetskremmeriet finnes.

Og hvor finnes likestillingen her??

Det finnes kvinnelosjer også såvidt jeg vet. Mulig de er bare for de mannlige medlemmenes koner da.

Skrevet

Kan jo tenkes at dette er vrøvl.

Det tviler jeg på. Det har kommet for mange "lekkasjer" fra losje-systemer rundt om som forteller om lignende ting.

Skrevet

He, he - høyerestående politifolk er vel medlemmer selv...

Gjest majas mamma
Skrevet

Det finnes kvinnelosjer også såvidt jeg vet. Mulig de er bare for de mannlige medlemmenes koner da.

Jada, finnes kvinnelosjer. Mariasøstrene f.eks. Og de er ikke bare for frimurernes koner!!

Skrevet

Jada, finnes kvinnelosjer. Mariasøstrene f.eks. Og de er ikke bare for frimurernes koner!!

Jepp, så hvis mureren bytter ut kona, må hun vel forlate losjen, antar jeg...

Så med andre ord: selv om man krever full trofasthet av murerne når det gjelder deres deltakelse i losjen, er det intet krav om full trofasthet overfor egen ektefelle....;-/

Gjest Elextra
Skrevet

''Det finnes kvinnelosjer også såvidt jeg vet. Mulig de er bare for de mannlige medlemmenes koner da.''

Tror mange medlemmer av kvinnelosjene vil se dette som en grov undervurdering.

Skrevet

''Det finnes kvinnelosjer også såvidt jeg vet. Mulig de er bare for de mannlige medlemmenes koner da.''

Tror mange medlemmer av kvinnelosjene vil se dette som en grov undervurdering.

*Fnis* Okei - jeg trekker tilbake det jeg sa om at kvinnelosjene er for de mannlige medlemmenes koner.

Skrevet

Om det er tilfelle at det er beinrester der, så kommer de helt sikkert fra kirkegården som lå på grunnen der Frimurerlogen er bygget, eller fra kirkegården til Vår Frue kirke, som ligger på nabotomta.

Frimurerne driver nok med mye rart... godt at noen faktisk tør å stå fram med sine historier, trass i alt hemmelighetskremmeriet og edene som er avlagt om taushetsplikt. Spørs hvor mange trusler denne karen får rettet mot seg denne gangen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...