Gå til innhold

Hva gjør dere denne helga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg revurderer planen om barn :P

Å, det er da ikke så ille med barn, da. Bare du kommer deg gjennom de første 18 årene, går resten som en drøm...;-)

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• Axcia

4

• cathlin

3

• Orio

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Niccola
Skrevet

Prøver å gjøre litt i huset som mangler - feste lister, henge opp bilder etc. Det er helt tydelig at ungene er vant til å bli aktivisert og ikke "tåler" å kjede seg, så vi prøver å øve litt på det også.... :-)

Gjest Niccola
Skrevet

Høres ut som en god helg:-) Jeg er innlagt på sykehus og har valget mellom å høre på radio eller strikke.

Kanskje du kan DOLe? ;-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Vi har bare kost oss.

Barn har overnattet hos andre- og vi har hatt andre barn her på overnatting.

Selv har jeg nytt spasertur samt en bok jeg kjøpte i går og som jeg nå jeg er halvveis i.

Skrevet

Åh cath, jeg trenger noen tykke fine ullsokker..

Dream on, bølla.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1255236022' post='4228033]

Fredag feiret vi bursdagen til en kamerat hjemme hos oss med badestamp og mat, så en liten tur på puben.

Lørdagen var rolig hjemmekveld, sambo er på jakt, Lillesøster er her på høstferie. Jeg, lillesøster og guttungen lagde mat sammen og sløvet foran tv. Så har vi spilt Mario Kart på Wii, da steg temperaturen i heimen litt ;o)

I dag er det fotballturnering for guttungen, så jeg og lillesøster skal være med han. Siden jeg har bursdag i dag skal vi 3 ut å spise middag sammen før hun drar hjem med bussen.

Gratulerer så mye med dagen! Håper du har en strålende dag

:-)))

Skrevet

''skikkelig høstmiddag :-)''

Det er kjempegodt i over 40 grader også det:-)

Ja, erindrer Morten Ramm og fårikål-gatekjøkkenet ;-D

Skrevet

Pugge noter, øve, pugge litt mer, øve enda mer og to konserter:-)

Gleder meg til å slappe av i morgen...

Skrevet

Forsøker febrilsk å finne litt guts og mobilisere til å lese til eksamen!

Ellers har jeg vært på jentekveld på fredag og på jobb i går.

Gnir og gnir meg i øynene og forsøker å overbevise meg selv om at det er -bare- å ta frem boken og lese. Og at jeg -ikke- er sliten, det er bare psykisk for å unngå å lese!

Skrevet

Har tatt opp alle sommerblomster, og gjort bedet vinterklart. Har tatt inn alt som skal innomhus før kulda kommer, har vaska og ordna, omkalfatret og rydda ute, stengt av utevannet så rørene ikke sprekker. Vaska klær og unger, skura bad så det er rent og pent så lenge det varer. Vært på frokost hos foreldrene mine, laga ungenes favorittmiddag etc.

Har fått kjøpt meg noen nye klær, bl.a. veldig kule jeans *happy*, handlet litt på ebay, spilt spill, tredd perler.

Ungene har vært flinke til å støvsuge og å krangle ;s

Skrevet

Høres ut som en god helg:-) Jeg er innlagt på sykehus og har valget mellom å høre på radio eller strikke.

God strikking. :-)

Skrevet

¨Retter og retter samtidig som at jeg pröver à overbevise meg selv om at hodepinen er innbilt, jeg drakk jo kun biologisk rödvin i gàr.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen! Håper du har en strålende dag

:-)))

Takk :o)

Gjest Elextra
Skrevet

*oppsummerer så langt*

Fredag hadde barna med venner hjem på taco, vi foreldre ryddet litt før vi slanget oss i sofaen foran TV'n på kvelden og så film. Lørdag var det litt ymse handling på fomiddagen, før fin tur i skogen og gjester på middag på ettermiddag/kveld. I dag søndag var vi først på besøk hos familie med barn, før ene barnet skulle i bursdag og mor fikk seg en liten joggetur i skogen.... så får vi se hva kvelden byr på - få planer så langt.

Alt i alt en ganske rolig helg :-)

Gjest Elextra
Skrevet

¨Retter og retter samtidig som at jeg pröver à overbevise meg selv om at hodepinen er innbilt, jeg drakk jo kun biologisk rödvin i gàr.

;)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Driver du eksport av norsk mattradisjon? ...*s*

Klarer ikke helt å se for meg fårikål i 40 graders varme, men det kreves sikkert bare litt tilvenning.

Da de hjemme begynte å skryte av at de spiste fårikål, ble jeg veldig misunnelig. Her er jo både lammekjøtt og kål, så da måtte jo jeg også lage. Det var godt, selv i varmen:-)

Skrevet

Heldigvis en rolig helg etter noen slitsomme uker.

Fredag var 6-klassingen og jeg på et klasse-arrangement fra17.30-19.30. Da vi kom hjem spiste hele familien middag og så Harry Potter og ildbegeret på dvd.

Lørdag hadde ungene venner på besøk hele dagen, mannen var på jobb, jeg leste bok og handlet mat. Skalldyr og hvitvin til middag og litt tv-titting om kvelden.

I dag sov vi lenge før vi har vært på fotballcup hvor begge barna spilte tre kamper mellom 13 og 17. Satt på fårikålen før vi dro, så nå er det snart middag:-) Ingen planer for resten av kvelden.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1255236022' post='4228033]

Fredag feiret vi bursdagen til en kamerat hjemme hos oss med badestamp og mat, så en liten tur på puben.

Lørdagen var rolig hjemmekveld, sambo er på jakt, Lillesøster er her på høstferie. Jeg, lillesøster og guttungen lagde mat sammen og sløvet foran tv. Så har vi spilt Mario Kart på Wii, da steg temperaturen i heimen litt ;o)

I dag er det fotballturnering for guttungen, så jeg og lillesøster skal være med han. Siden jeg har bursdag i dag skal vi 3 ut å spise middag sammen før hun drar hjem med bussen.

Gratulerer med dagen :-)

Håper du har hatt en fin bursdag!!!!!

candyqueen_83
Skrevet

Å, det er da ikke så ille med barn, da. Bare du kommer deg gjennom de første 18 årene, går resten som en drøm...;-)

Haha ;O)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Gratulerer med dagen :-)

Håper du har hatt en fin bursdag!!!!!

Takk :o)

Tja, guttungen hadde en fin dag, og det gleder jo meg også ;o) Vi har vært alene, med unntak lillesøstera mi som nå har dratt hjem. Jeg er jo født midt i jakta, så det er vel sjelden vi har de helt store samlingene rundt min dag, he he.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...