IngenEkspertAkkurat Skrevet 11. oktober 2009 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har skrivebordet fullt (noen vil kanskje si overfullt) av snarvei-ikoner. Selv om ikonene er (eller skal være) ordnet alfabetisk, blir plasseringen ganske ulogisk sett ut fra innholdet. Jeg har derfor forsøkt å samle ikonene gruppevis ved å angi tall foran navnene, altså samme tall for alle i samme gruppe. Men det ble en betinget suksess, det var ganske mange ikoner som nektet å innordne seg systemet. Det hjalp heller ikke å bytte ut tallene med bokstaver. Men hvorfor vil de ikke lystre beskjeden om alfabetisk plassering tro? Ikke verdens viktigste spørsmål, men allikevel... 0 Siter
citoyen Skrevet 12. oktober 2009 Skrevet 12. oktober 2009 Hvis du høyreklikker på skrivebordet får du opp en meny der du blant annet kan velge hvordan ikonene skal arrangeres. I undermenyen finner du et valg som heter "Auto arrange" på engelsk, sikkert noe tilsvarende på norsk. Hvis du tar bort haken ved det, kan du nå flytte rundt på ikonene og sortere dem akkurat slik du vil ha dem. 0 Siter
IngenEkspertAkkurat Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Skrevet 12. oktober 2009 Hvis du høyreklikker på skrivebordet får du opp en meny der du blant annet kan velge hvordan ikonene skal arrangeres. I undermenyen finner du et valg som heter "Auto arrange" på engelsk, sikkert noe tilsvarende på norsk. Hvis du tar bort haken ved det, kan du nå flytte rundt på ikonene og sortere dem akkurat slik du vil ha dem. Haken var altså bare at den hadde jeg ikke tenkt på. Igjen takk for hjelpen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.