janeymor Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Vurderer å ta med ungene (3 år og 8 år) på kino idag. Noen som har sett Knerten? Har litt lyst å se den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maximia Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hei. Har dere sett filmen "se opp", det er en animasjonsfilm som jeg synes var fin. Det var litt på siden, men ville bare fortelle det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janeymor Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Hei. Har dere sett filmen "se opp", det er en animasjonsfilm som jeg synes var fin. Det var litt på siden, men ville bare fortelle det. Den har storebror og pappa sett. Synes lillesøster på 3 år var litt liten til å dra på en film med 7 års grense. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maximia Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ble det noe kinobesøk på dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg var å så Knerten med småjentene på 3 og 5 år, og begge storkoste seg Storebror på 7 år og jeg, så "se opp" og ville ikke ikke hatt med meg jentene på den, men for ham var den utrolig kjekk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janeymor Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Ble det noe kinobesøk på dere? Nix.. Litt giddaløse hele gjengen her Så kom en kompis av ungene på besøk og da ble vi hjemme og koste oss. Deilig det også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg var å så Knerten med småjentene på 3 og 5 år, og begge storkoste seg Storebror på 7 år og jeg, så "se opp" og ville ikke ikke hatt med meg jentene på den, men for ham var den utrolig kjekk Har ikke den premiere 16.oktober da? Har du sett den på førpremiere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Har ikke den premiere 16.oktober da? Har du sett den på førpremiere? Jenta mi på 8 var med ei venninne og hennes mor i går og så Knerten. Vet ikke om det var førpremiere eller hva det var for noe. Jentene var veldig fornøyde med den, men mora sa at hun syntes de hadde forandret mye på historien. Den "se opp"-filmen fikk dårlig kritikk fra noen venner av oss som hadde sett den (pappaen, jente 10 og gutt snart 6) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Har ikke den premiere 16.oktober da? Har du sett den på førpremiere? Her har Knerten hatt førpremiere hele høstferien :jupp: 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.