Line Skrevet 11. oktober 2009 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg må reise tidlig om morgenen til Sandvika i uke 43, så jeg er der sånn rundt åtte. Senest kvart over åtte. Er det noen som har peiling på beste og mest lettvinte måten å komme seg til Storsenteret på? Jeg har null peiling på kollektivtrafikken der nede... 0 Siter
Ino1365381263 Skrevet 11. oktober 2009 Skrevet 11. oktober 2009 Du tar toget til Sandvika, togtider finner du på www.trafikanten.no Når du kommer til Sandvika går du ut på oversiden av togstasjonen og går veien langs toglinjen, da ser du storsenteret. Det er vel 3-400 meter å gå. 0 Siter
Gjest MedicNerd Skrevet 11. oktober 2009 Skrevet 11. oktober 2009 Lokaltogert mot Asker klokka 07.23. Etter å ha gått ut på oppsiden av stasjonen (utgangen der du ser inn til en frisørsalong) tar du til høyre og går rett fram. Da kommer du rett på Storsenteret 0 Siter
Line Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Skrevet 12. oktober 2009 Lokaltogert mot Asker klokka 07.23. Etter å ha gått ut på oppsiden av stasjonen (utgangen der du ser inn til en frisørsalong) tar du til høyre og går rett fram. Da kommer du rett på Storsenteret Tusen takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.