Gjest Niccola Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Virker som alle barnefamilier her har minst én spillkonsoll, enten X-Box el.l, eller håndholdte spill. Stemmer det? :-) Eldste vår er bare 5 1/2, så har ingen hast. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majas mamma Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Frøkna har en Nintendo DS som hun har kjøpt for egne sparepenger. Det er alt. Da regner jeg ikke med pc. Vi har to (og en 1/2 ) bærbare og en stasjonær. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Vi har Wii og Nintendo DS. Familie på 4. Gutt 7 år, jente 19 år og to voksne. Blir ikke brukt veldig mye, men i perioder. Og da den tida vi nå går i mot. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alleharja Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Tja, det virker som om alle har ett eller annet i hus. Våre fikk Wii da de var hhv 6,5 og nesten 8, og Nintendo DS da de var 7 og 8,5. DS'ene ble kjøpt for bursdagspenger/sparepenger. Wii'en er kjempegøy, da, det spiller vi alle sammen og storkoser oss! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Vi skulle begrense spill og TV, og om det skulle spilles så var det pedagogiske og lærerike PC spill som gjaldt. Etterhvert ble vi fanget av tiden. Og vi har nå X-box, Wii, playstation, nintendo og en-to PC pr familiemedlem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest måtte bare Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Kun en pc, og vi er fem i familien *krise* Wii, PS2, 2 x NDS. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Vi har Nintendo DS og Wii. Ja, og en gammel gamecube. Det er vel egentlig ikke guttungen som har presset på for at dette skulle komme i hus *plystre* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest du å æ å vi to Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har wii, og jeg har ikke engang barn :-p 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Her har vi PS2 og en Nintendo DS til hvert av barna, pluss et par PC-er. Barna fikk vel DS da de var hhv 6 og 4. Har ikke inntrykk av at ALLE har dette, men de fleste (altså godt over 50%). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iiiiiik! Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 PSP, Gameboy, Nintendo DS, PS2 og PS3 er det ungene her i familien har tilgang til. Pluss hver sin laptop. 16, 14 og 9år er ungene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MayLynn Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Vi har playstation 2 og de har hver sin DS. Vurderer å kjøpe Wii til dem til jul. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MayLynn Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Vi skulle begrense spill og TV, og om det skulle spilles så var det pedagogiske og lærerike PC spill som gjaldt. Etterhvert ble vi fanget av tiden. Og vi har nå X-box, Wii, playstation, nintendo og en-to PC pr familiemedlem. He he... godt å høre at det ikke bare er vi som må svelge noen kameler... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Vi er to voksne og to barn på 9 og 11. Vi har PS2, 2XNintendo DS og 3 pc-er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Våre gutter er snart 5 og snart 8. Vi har ingen spillkonsoll. Her har det faktisk aldri vært etterlyst heller;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Tror ikke alle barnas venner har, men våre har både Wii og hver sin Nintendo DS. Vi begrenser bruken ganske sterkt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Eldstemann har en Nintendo DS. Jeg har PS2, som det hender barna får låne. Men den er min, altså. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har wii, og jeg har ikke engang barn :-p ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Vi har ikke det. Mellomste barn fikk Nintendo DS til jul, og det var stor suksess. Regner med at lillesøster på 5,5 får det samme til jul. Eldstemann på 10 har ikke ønsket seg noe spill av noe slag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Vi skulle begrense spill og TV, og om det skulle spilles så var det pedagogiske og lærerike PC spill som gjaldt. Etterhvert ble vi fanget av tiden. Og vi har nå X-box, Wii, playstation, nintendo og en-to PC pr familiemedlem. *signerer* Og du glemte DS, gjorde du ikke? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 *signerer* Og du glemte DS, gjorde du ikke? Hm... Vet ikke. Må ærlig innrømme at jeg ikke har helt oversikt over alle de elektriske dubbedingsene til ungene. Så om noe av det heter DS vet ikke jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.