Gjest Store gutten min Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Mobilen til gutten har fått seg en vask og nå virker den ikke. Dekker forsikringen det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ups, det tror jeg ikke. Har du prøvd oppfattende tørking, på svak varme i komfyren? Husk å ta ut batteri og simkort om du gjør et forsøk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maximia Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Vanlig innboforsikring tviler jeg på at dekker dette, men hvis dere har kjøpt tilleggsforsikring så er det mulig denne dekker dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Vanlig innboforsikring dekker det antagelig ikke, men kanskje en tilleggsforsikring a la "tabbeforsikring" hvis dere har det? Jeg vasket en mobil for noen år siden, og den virket etterpå den. Men det er viktig å tørke den skikkelig. Ta den fra hverandre og la den ligge åpen noen døgn. Min lå i fire-fem døgn husker jeg, før jeg satte den sammen igjen og da virket den helt fint. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Store gutten min Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Vanlig innboforsikring dekker det antagelig ikke, men kanskje en tilleggsforsikring a la "tabbeforsikring" hvis dere har det? Jeg vasket en mobil for noen år siden, og den virket etterpå den. Men det er viktig å tørke den skikkelig. Ta den fra hverandre og la den ligge åpen noen døgn. Min lå i fire-fem døgn husker jeg, før jeg satte den sammen igjen og da virket den helt fint. Vi kjøpte forsikring når vi kjøpte tlf. Dem sa at vist den blir stjålet eler han mister den i bakken og går i stykker så får vi en ny 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Vi kjøpte forsikring når vi kjøpte tlf. Dem sa at vist den blir stjålet eler han mister den i bakken og går i stykker så får vi en ny Tror slik forsikring dekker det meste. Så tipper du får pengene tilbake da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midia Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Du har allerede slått på telefonen, dere andre som kommer opp i dette, ikke slå på telefonen før den er tørket. Ta den mest mulig fra hverandre og la den ligge 1-2 døgn før du slår den på. Slår du den på mens den er våt, ødelegger du den selv. Jeg vet ikke om forsikringen dekker dette, søk litt rundt på nettet så finner du sikkert noe om det. Jeg vasket guttens mobil med vaskepulver og tøymykner, men jeg la den til tørk et par dager så den virket etterpå og det luktet nydelig av den:) 2 uker etterpå badet han den i saltvann, men da takket den for seg.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Du har allerede slått på telefonen, dere andre som kommer opp i dette, ikke slå på telefonen før den er tørket. Ta den mest mulig fra hverandre og la den ligge 1-2 døgn før du slår den på. Slår du den på mens den er våt, ødelegger du den selv. Jeg vet ikke om forsikringen dekker dette, søk litt rundt på nettet så finner du sikkert noe om det. Jeg vasket guttens mobil med vaskepulver og tøymykner, men jeg la den til tørk et par dager så den virket etterpå og det luktet nydelig av den:) 2 uker etterpå badet han den i saltvann, men da takket den for seg.. Omfattende og grundig tørk hjalp ikke da min mobil datt oppi et glass melk....;-) Kanskje jeg skulle ha skylt den i vann?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midia Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Omfattende og grundig tørk hjalp ikke da min mobil datt oppi et glass melk....;-) Kanskje jeg skulle ha skylt den i vann?? Mulig du kunne ha kjørt den i vaskemaskinen en gang;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Mulig du kunne ha kjørt den i vaskemaskinen en gang;) *noterer til neste gang telefonen havner i melka* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midia Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 *noterer til neste gang telefonen havner i melka* flirer* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.