Gå til innhold

Mobil i vaskemaskinen

Gjest Store gutten min

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tatjana

Vanlig innboforsikring dekker det antagelig ikke, men kanskje en tilleggsforsikring a la "tabbeforsikring" hvis dere har det?

Jeg vasket en mobil for noen år siden, og den virket etterpå den. Men det er viktig å tørke den skikkelig. Ta den fra hverandre og la den ligge åpen noen døgn. Min lå i fire-fem døgn husker jeg, før jeg satte den sammen igjen og da virket den helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Store gutten min

Vanlig innboforsikring dekker det antagelig ikke, men kanskje en tilleggsforsikring a la "tabbeforsikring" hvis dere har det?

Jeg vasket en mobil for noen år siden, og den virket etterpå den. Men det er viktig å tørke den skikkelig. Ta den fra hverandre og la den ligge åpen noen døgn. Min lå i fire-fem døgn husker jeg, før jeg satte den sammen igjen og da virket den helt fint.

Vi kjøpte forsikring når vi kjøpte tlf. Dem sa at vist den blir stjålet eler han mister den i bakken og går i stykker så får vi en ny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte forsikring når vi kjøpte tlf. Dem sa at vist den blir stjålet eler han mister den i bakken og går i stykker så får vi en ny

Tror slik forsikring dekker det meste. Så tipper du får pengene tilbake da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har allerede slått på telefonen, dere andre som kommer opp i dette, ikke slå på telefonen før den er tørket. Ta den mest mulig fra hverandre og la den ligge 1-2 døgn før du slår den på. Slår du den på mens den er våt, ødelegger du den selv.

Jeg vet ikke om forsikringen dekker dette, søk litt rundt på nettet så finner du sikkert noe om det.

Jeg vasket guttens mobil med vaskepulver og tøymykner, men jeg la den til tørk et par dager så den virket etterpå og det luktet nydelig av den:) 2 uker etterpå badet han den i saltvann, men da takket den for seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har allerede slått på telefonen, dere andre som kommer opp i dette, ikke slå på telefonen før den er tørket. Ta den mest mulig fra hverandre og la den ligge 1-2 døgn før du slår den på. Slår du den på mens den er våt, ødelegger du den selv.

Jeg vet ikke om forsikringen dekker dette, søk litt rundt på nettet så finner du sikkert noe om det.

Jeg vasket guttens mobil med vaskepulver og tøymykner, men jeg la den til tørk et par dager så den virket etterpå og det luktet nydelig av den:) 2 uker etterpå badet han den i saltvann, men da takket den for seg..

Omfattende og grundig tørk hjalp ikke da min mobil datt oppi et glass melk....;-) Kanskje jeg skulle ha skylt den i vann??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omfattende og grundig tørk hjalp ikke da min mobil datt oppi et glass melk....;-) Kanskje jeg skulle ha skylt den i vann??

Mulig du kunne ha kjørt den i vaskemaskinen en gang;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...