Gjest movenpink Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 http://www.dagbladet.no/2009/10/11/nyheter/tvillinger/kina/8527608/ Les om Alexandra i Norge og Mia i USA, biologiske eneggede tvillinger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest er dette verre enn andre søsken som er skilt ved adopsjon? Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Godt begge har fått flotte familier. Ser på ønskebarn at noen sier "så synd, de skulle ha vært sammen!" De aller fleste adoptivbarn har faktisk biologiske søsken ett eller annet sted - enten som fortsatt bor hos biologiske foreldre eller er adoptert til andre familier. I denne saken så er kanskje jentene faktisk heldige som får mulighet til å ha kontakten? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest movenpink Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Godt begge har fått flotte familier. Ser på ønskebarn at noen sier "så synd, de skulle ha vært sammen!" De aller fleste adoptivbarn har faktisk biologiske søsken ett eller annet sted - enten som fortsatt bor hos biologiske foreldre eller er adoptert til andre familier. I denne saken så er kanskje jentene faktisk heldige som får mulighet til å ha kontakten? Ja, synes de er heldige som har fått kontakt. Det var jo bare helt tilfeldig at familiene fikk oppdaget dette. Om det er verre å bli skilt fra tvillingsøsken kontra andre biologiske søsken, har jeg ikke kompetanse til å kunne uttale meg om. Diskusjonen på ønskebarn har jeg ikke sett - så takk for tips *liste seg inn å lese* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Godt begge har fått flotte familier. Ser på ønskebarn at noen sier "så synd, de skulle ha vært sammen!" De aller fleste adoptivbarn har faktisk biologiske søsken ett eller annet sted - enten som fortsatt bor hos biologiske foreldre eller er adoptert til andre familier. I denne saken så er kanskje jentene faktisk heldige som får mulighet til å ha kontakten? Nei, det er vel verken verre eller bedre, kanskje... Noen vil vel også hevde at biologiske bånd ikke er viktige i det hele tatt, og for noen stemmer jo det. Kanskje er det av betydning om tvillingene evt. har hatt en relasjon? Og muligens skyldes reaksjonene at en har en følelse av at myndighetene har skilt tvillingene med vilje? Vet ikke helt hva jeg mener om dette - og det er iallefall mot normalt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nilje Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg tenker først og fremst at de er heldige som har kommet i så gode hjem og som får mulighet til å besøke hverandre og holde kontakten. De kunne vært sammen og kommet til et dårlig hjem også. Og når de blir voksne kan de jo selv velge hvor de vil bo, kanskje de vil bo sammen da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.