Caloni Makaroni Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det begynte med hodepine på onsdag morgen, jeg måtte kjøpe en pakke Paracet på vei til jobb. Torsdag måtte jeg gå hjem i løpet av arbeidsdagen fordi jeg var så kvalm at jeg var redd jeg skulle kaste opp. Jeg er fortsatt akkurat likedan. Det går i bølger på et vis, så jeg får i meg mat og drikke, men blir gjerne kvalm etter å ha spist. Prøvde meg en tur ut i stad, og kjente jeg ble kvalm og fikk en litt "uvirkelighetsfølelse". Kan det være noe som "går"? (Bor i Trondheim.) Men jeg synes det har vart litt lenge til å være omgangssyke eller liknende. Har ikke hatt feber, og jeg er garantert ikke gravid. Noen kloke sjeler som kan synse litt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 så først nå at jeg klarte å poste dette på foreldre-småbarn. *tusle ut på åpent med innlegget sitt* (men på den annen side, så er det kanskje småbarnsforeldre som har mest kompetanse på ulike vondter ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest toira Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg bor også i Trheim og har hatt det slik en uke nå! Jeg vet ikke hva det er, men utrolig ubehagelig.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg bor også i Trheim og har hatt det slik en uke nå! Jeg vet ikke hva det er, men utrolig ubehagelig.. Da er vi to! Forhåpentligvis bare noe som går, da. Har hørt om et par stk som har ligget med oppkast, men det har vært unger, og bare vart et 1-2 dager. Det verste er jo at det varer så lenge at det går utover egenmeldingsperioden på max 8 dager. Sykemelding fordi jeg går og hangler, liksom? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skjønner deg Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Noe som går? Eh, ja... hele tida. Men i forrige uke, og nå er det helt vilt. På barnehagen var 10 av 20 barn syke, og alle som jobber der. Det var i tillegg kaos for å få tak i vikarer. kanskje du jobber i et spesielt utsatt yrke? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Noe som går? Eh, ja... hele tida. Men i forrige uke, og nå er det helt vilt. På barnehagen var 10 av 20 barn syke, og alle som jobber der. Det var i tillegg kaos for å få tak i vikarer. kanskje du jobber i et spesielt utsatt yrke? Ofte er det jo slik at "det som går" varer i 48 timer eller noe, det her virket bare litt vel langvarig. Men toira skriver jo at hun har hatt det slik som jeg beskriver, så kanskje det er noe i det likevel. Jobber tett på andre mennesker, men ingen (andre) på arbeidsplassen som er syke såvidt jeg vet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.