Gå til innhold

Er dette frekt av meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Håriette
Skrevet

Har ei gammel venninne som jeg i de siste 3 årene gradvis har begynt å vokse fra pga ulik livsstil. Sist jeg pratet med henne var vel for 3 måneder siden og jeg har ofte dårlig samvittighet for at jeg ikke tar kontakt med henne oftere (hun tar kontakt litt oftere enn meg)

Nå har det seg sånn at hun hun er utdannet frisør og har pleid å være den som klipper håret mitt (svart).

Blir det da frekt av meg å kontakte henne kun for å spørre om hun vil klippe meg, etter så lang tid?

Gjest Ping Pong Bang
Skrevet

Frekt ja siden du fikk gratis klipp fordi du var hennes venn.

Gjest Håriette
Skrevet

Frekt ja siden du fikk gratis klipp fordi du var hennes venn.

Har alltid betalt henne svart.

Skrevet

Den forhistorien der synes jeg ikke var "verre" enn at du kan spørre.

Du risikerer jo imidlertid at kontakten deres etter dette i hvert fall ikke blir mindre, så det får du ta med i vurderingen angående fremtidene med henne :-)

Gjest Ping Pong Bang
Skrevet

Har alltid betalt henne svart.

Beklager, glemte det da jeg svarte. Om du føler at du fremdeles er på godfot med henne så er det en fin måte å komme i kontakt med henne igjen. :)

Gjest Elextra
Skrevet

Hvis du synes det er hyggelig at dere holder en viss kontakt, synes jeg du kan be henne.

Hvis du helst ville slippe videre kontakt, men gjerne vil ha klippen, synes jeg du skal la være.

Skrevet

Så lenge du betaler for klippen ser jeg ikke noe problem i dette.

Dere får jo en god prat når du blir frisert.

Det er bare å innse at i perioder av livet har man ikke energi til å treffes på samme måte som tidligere. I min vennegjeng har vi startet syforening. Hadde det ikke vært for den hadde vi sikkert aldri møttes.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hvis det bare er en billig hårklipp du er ute etter, og ikke ønsker å ta opp igjen kontakten, så syns jeg det blir feil. Da skal du heller koste på deg en vanlig hårklipp hos en annen frisør.

Gjest gul dame
Skrevet

Ønsker du videre kontakt med henne så ber du henne om klipp, ellers ikke. Ser ikke at det er frekt så lenge du ikke har tenkt å bruke henne på et eller annet vis.

Gjest dolberta
Skrevet

Ja, det er definitivt frekt av deg!

Helt enig. Ihvertfall hvis det bare er den billigere (gratis?) hårklippen som er motivasjonen.

Gjest Håriette
Skrevet

Ønsker du videre kontakt med henne så ber du henne om klipp, ellers ikke. Ser ikke at det er frekt så lenge du ikke har tenkt å bruke henne på et eller annet vis.

Ønsker videre kontakt fordi vi har vært venninner i så mange år og selv om vi har vokst en del fra hverandre, så setter jeg pris på pratene våre innimellom. Ønsker imidklertid ikke så mye mer kontakt med henne enn hva jeg har hatt siste 2 årene.

Gjest gul dame
Skrevet

Ønsker videre kontakt fordi vi har vært venninner i så mange år og selv om vi har vokst en del fra hverandre, så setter jeg pris på pratene våre innimellom. Ønsker imidklertid ikke så mye mer kontakt med henne enn hva jeg har hatt siste 2 årene.

Da er det greit, du ber om klipp og tar en koselig prat samtidig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...