Gjest Tufsen og Tullemor Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Gutten startet i barnehage for 14 dager siden og jeg på jobb for 1 uke siden. Han har vært forkjølet siden han startet i barnehagen. I dag hadde han feber og jeg måtte være hjemme. Har jeg krav på å bruke sykvarn dager når jeg har bare jobbet 1 uke etter permisjon? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fyrlykt Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ja, det har du. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppola Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Sykebarndager kan brukes med en gang men hvis du selv er syk må du som regel ha sykemelding og kan bruke egenmelding først etter to måneder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EvyM Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ja det har du - men det er trygdekontoret, ikke arbeidsgiver som skal betale. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.